Dat had ik ook fucking zuur gevonden, gelukkig had ik hem nog neit gelezen. Kan me altijd net inhouden om ze niet te lezen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:20 schreef -Mo- het volgende:
Waarom zou Logan eigenlijk persoonlijk aan Jack vragen of hij for the time being reinstated wilde worden? Hij wist dat Jack een top-agent is, en als Logan de mastermind achter álles zou zijn, zou hij dat niet doen, dunkt mij.
Jammer dat ik de Logan spoilert al hier eerder las.
Hij zou zich erg verdacht maken als hij dat niet zou doen. Niet verdacht maken tegenover het volk, maar misschien wel tegenover Mike.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:20 schreef -Mo- het volgende:
Waarom zou Logan eigenlijk persoonlijk aan Jack vragen of hij for the time being reinstated wilde worden? Hij wist dat Jack een top-agent is, en als Logan de mastermind achter álles zou zijn, zou hij dat niet doen, dunkt mij.
Jammer dat ik de Logan spoilert al hier eerder las.
Volgens mij niet. Jack wees eerder het verzoek af, maar daarna sméékte Logan echt. Alhoewel het wel kan dat ook Logan dacht dat the nerve gas zou worden vrijgelaten in Central Asia, maar nadat dat niet kon, en het zou worden vrijgelaten in Amerika, dat hij dan de hulp van Jack inschakelde, om het gas tegen te houden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Hij zou zich erg verdacht maken als hij dat niet zou doen. Niet verdacht maken tegenover het volk, maar misschien wel tegenover Mike.
Volgens mij was dat zijn assistente.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik bedacht me net dat Henderson toen hij de bunker waarin Jack zat opgesloten opblies belde naar iemand dat Jack dood was: zou dat naar de president zijn geweest?
Hmm, dat is idd een plausibele verklaring. Hij was natuurlijk bang dat het zijn presidentschap zou verliezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jack wees eerder het verzoek af, maar daarna sméékte Logan echt. Alhoewel het wel kan dat ook Logan dacht dat the nerve gas zou worden vrijgelaten in Central Asia, maar nadat dat niet kon, en het zou worden vrijgelaten in Amerika, dat hij dan de hulp van Jack inschakelde, om het gas tegen te houden.
Ik denk dat Evelyn het wel tegen hem zei, en dat de 'kijker' toen gewoon overschakelde naar het telefoongesprek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik wil niet heel bijdehand zijn, maar Jack weet nog niet dat de president betrokken is. Die bediende heeft nog niets gezegd, misschien komt ze wel met een andere naam op de proppen
Yep, dat denk ik ook... Alhoewel dat whole Nina is the mole thing wél pas halverwege besloten werd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef Merkie het volgende:
Er zal iig vast wel een goede verklaring komen. Zoiets wordt niet 'on-the-fly' verzonnen zoals ze bij Lost wel doen
.
Het is idd verdachtquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, net de ep nog een keer gekeken. Twee dingen. Hoe wist Henderson dat Wayne Palmer bij de 'retreat' was. Henderson wist dat voordat de VP aan Logan verteld dat Palmer langs was geweest. Dat moet betekenen dat er dus nog meer mensen met Henderson samenwerken behalve Logan.
Tweede is dit. Vlak voor het eind van de ep, als Henderson ontsnapt, heb je een split screen. Onderin zie je die Karen van Homeland Security op een overloop staan bij CTU. Ze kijkt rond, en grijnst/lacht, vond het er raar uit zien. Ik gok dat zij ook geen zuivere koffie is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Het is idd verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
On-the-fly verzinnen hoeft niet per se slecht te zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yep, dat denk ik ook... Alhoewel dat whole Nina is the mole thing wél pas halverwege besloten werd.
Tuurlijk hoeft dat niet slecht te zijn, nee. Maar zo kan je wel gewoon bijvoorbeeld de meeste domme dingen bedenken omdat dat niemand zag aankomen. Maar okay, dit is 24..de schrijvers zullen hier goed over nagedacht hebben, en er zou inderdaad een duidelijk antwoord komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
On-the-fly verzinnen hoeft niet per se slecht te zijn.
Er zitten inderdaad veel maarren en mitsen aan het verhaal van Logan, maar ik vertrouw erop dat de makers met een duidelijk antwoord komen.
Maar dat komt omdat het natuurlijk niet zeker was of het een succes was. Seizoen 1 had met wat kleine aanpassingen na 12 afleveringen afgelopen kunnen seizoen. Maar het werd een succes en dus werd het tweede gedeelte erbij gemaaktquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yep, dat denk ik ook... Alhoewel dat whole Nina is the mole thing wél pas halverwege besloten werd.
En tof was dat zeker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het natuurlijk niet zeker was of het een succes was. Seizoen 1 had met wat kleine aanpassingen na 12 afleveringen afgelopen kunnen seizoen. Maar het werd een succes en dus werd het tweede gedeelte erbij gemaakt. En sja, dat moet ook tof zijn
.
ik ga voor Wayne die em neerschiet!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef CloudStrife het volgende:
24
![]()
Bruut he, die scene uit aflevering 12![]()
De schrijvers hebben nog ruim 8 afleveringen om van alles uit te leggen, dus dat komt wel goed. Wat ik mij afvraag of ze Logan gaan ombrengen als president. Het is namelijk 'not-done' om een president in een tv-serie dood te laten gaan.
Jack VS Robocop VS American Goverment![]()
Of de VP neemt over, net als met Palmer in seizoen 2. Dan kunnen ze Logan kapot schietenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef -Mo- het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden als de president laten omkomen...
Erg jammer voor het heerlijke karakter Logan, maar ik vind gewoon dat 24 die grens moet overschrijden.
en dan in s6 wordt die president weer afgezet etc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Of de VP neemt over, net als met Palmer in seizoen 2. Dan kunnen ze Logan kapot schieten![]()
Dat zat nog in seizoen 4. De Speaker of the House twijfelde aan de capaciteiten van Logan toen Keeler neergestort was. Had hij maar doorgezet, dan hadden we dit niet gehadquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is dat:
Speaker of the House of Representatives
President pro tempore of the Senate
Secretary of State
Secretary of the Treasury
Secretary of Defense
en dat gaat nog wel even door zo.
http://en.wikipedia.org/w(...)l_line_of_succession
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |