En zo hebben andere mensen dat ook, maar dan weer bij mensen/dingen die hun aanspreken.quote:Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Dan voel ik nog wel iets van verbondenheid ofzo.
Ik zou er trots op zijn. En zelf doodgaan. Langzaam. En pijnlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ja hoor, er is weer een bekende Nederlander dood
Ik merk bij mezelf dat het me echt totaal niets doet, hooguit dat ik uit sensatiezucht eens naar Wie is de Mol zal gaan kijken. Vanwege de fascinatie dat degene die daar dan is, op het moment van opname nog geen idee had dat ze snel dood gaat, en ik als kijker dat dus wel weet![]()
Nu eerst een Bavariaquote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Oké. En nu??
Doet 'm eens uit je tenen!quote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef buzzer het volgende:
ik zit nog te twijfelen tussen een tactisc he sluitpost, of een sluitpost recht uit mijn tenen...
Lees z'n sig, dat zegt alles.quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het toch jammer dat je zelf geen bekende Nederlander bent, zodat anderen niet eens vrolijk kunnen zijn om jouw dood.
Ik zeg alleen maar dat ik hier niets bij voel, ik mag dat toch kunnen zeggen?quote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef buzzer het volgende:
ik zit nog te twijfelen tussen een tactisc he sluitpost, of een sluitpost recht uit mijn tenen...
Ja. En je mag ook doodgaan. Langzaam. En pijnlijk. En rap een beetje.quote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik hier niets bij voel, ik mag dat toch kunnen zeggen?
jahquote:
ja, maar doe dat vooral op CU2 of Partyflock...quote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik hier niets bij voel, ik mag dat toch kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |