quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er iemand een huilie held is, dan is het Björn.
In de intro hoorde je zeggen dat ze samen woont met haar vriendin (Karin??).quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ging de roddel niet dat Ilona iets had met Karen van dat jaar ER? Hoe zit het daarmee?
Kom op! Dit is de ultieme ER! betekend dat het nķg extremer en nķg verrassender zal zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Dat er nog een titaan verborgen zit die samen met notabene Bjorn ( Je moet er maar zin in hebben ) moet gaan overleven lijkt te mooi om waar te zijn . Ik geloof er niet in
Ik denk dat Judge ergens in de rimboe zitquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Dat er nog een titaan verborgen zit die samen met notabene Bjorn ( Je moet er maar zin in hebben ) moet gaan overleven lijkt te mooi om waar te zijn . Ik geloof er niet in
Robinquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Judge zuigt apenootjes ! Liever gozer met dat lange haar die meedeed in 2004 geloof ik en altijd , maar dan ook altijd vrolijk was met zijn rare hoedje op . Echt een super figuur was dat , weet iemand zijn naam ?
Met een Zorro-pak als persoonlijke bezittingquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Ja!! Dat was echt een prima gozert
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:02 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Ja die bedoel ik ja ! Hij zou deze editie veel leuker kunnen maken ! Mega entertainer Douwe kan maar op 1 kamp tegelijk zijn , en Bjorn met zijn nieuwe buik mag al naar huis
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef marbe het volgende:
http://www.bjornlemeire.be/index.html
Bjorn's eigen homepage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |