quote:
typefoutje ofzoquote:
Mijn nagels hebben ribbels en ik heb bloedarmoede gehadquote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef Aarde het volgende:
Mooie dramatische TT
als je nagels ribbels vertonen kan dit betekenen dat je ijzer of zink tekort hebt. Ik vroeg me af of er een bepaalde naam is voor dit soort diagnosemiddelen. Vind het interessant maar kan er weinig over vinden helaas![]()
ik heb ook ijzertekort en zo kwam ik erachterquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn nagels hebben ribbels en ik heb bloedarmoede gehad.
Verder kan ik je niet helpen met wat je wilt weten![]()
Met name de huid onder je nagels en op je lippen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Jurrio het volgende:
Als je huid blauw wordt (niet alleen bij kou) heb je een serieus hartprobleem![]()
Je nagelriem bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:43 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
als je niet van die witte manen (ofzo) op je nagels hebt, heb je een vitaminetekort volgens mijn dokter. misschien ging dit topic hier wel over. ik ben moe. hoi
Heeft er volgens mij niets mee te maken. Nagels zijn van keratine, niet van calcium.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nooit van de witte "manen" gehad. ik dacht altijd dat dat kwam omdat ik geen melk drink en geen zuivel gebruik....
Of hepatitis.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:22 schreef Rapaille het volgende:
Aan de ogen kan je ook veel zien: Geel is nierproblemen (of een veelvuldig alcholgebruiker)
Betekend geel niet dat er wat met je lever is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:22 schreef Rapaille het volgende:
Aan de ogen kan je ook veel zien: Geel is nierproblemen (of een veelvuldig alcholgebruiker)
aha dat kan ook wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Betekend geel niet dat er wat met je lever is?
Hoe komt dat verhaal dan in de wereldquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij niets mee te maken. Nagels zijn van keratine, niet van calcium.
En witte vlekjes op nagels duiden dus ook niet op kalkgebrek.
Jakkes. Lekkere info dit, ik heel vaak blauwe handen en armen enzo.quote:Op maandag 3 april 2006 23:44 schreef Jurrio het volgende:
Als je huid blauw wordt (niet alleen bij kou) heb je een serieus hartprobleem![]()
Geldt niet als je aan verven bent of wanneer je een lekkende pen vasthoud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jakkes. Lekkere info dit, ik heel vaak blauwe handen en armen enzo.
Bakerpraatjes.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe komt dat verhaal dan in de wereld. Ik heb altijd begrepen dat, dat zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |