Maar...maar je hebt toch wel een 360?quote:
ik heb ff gekeken maar hij staat er nogquote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar...maar je hebt toch wel een 360?
*kijktquote:
Neem je een mooi japans meisje voor me mee Gijs?quote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef kepler het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook nog naar Tokyo en Kyoto. Op de terugweg van mn stage kan ik ook via Tokyo vliegen
Daar had ik het met Quinny nog laatst over..... zo'n Aziaat zou echt werelds zijn voor je. Ga er anders een halen op de Filipijnen Gijsquote:Op dinsdag 4 april 2006 06:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neem je een mooi japans meisje voor me mee Gijs?
Dat is best slecht van julliequote:
Ken je dat verhaal dat wanneer je een aap een typmachine geeft en hem duizenden jaren zou laten typen hij uiteindelijk een meesterwerk zou schrijven?quote:
PROESTquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal dat wanneer je een aap een typmachine geeft en hem duizenden jaren zou laten typen hij uiteindelijk een meesterwerk zou schrijven?
Me love you long timequote:Op dinsdag 4 april 2006 07:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daar had ik het met Quinny nog laatst over..... zo'n Aziaat zou echt werelds zijn voor je. Ga er anders een halen op de Filipijnen GijsElke ochtend blowjobs
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal dat wanneer je een aap een typmachine geeft en hem duizenden jaren zou laten typen hij uiteindelijk een meesterwerk zou schrijven?
Dus jij noemt alle schrijvers apen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respectquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij noemt alle schrijvers apen?
Surfer comeback, -3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |