abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39258649
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, in de vriezer
staat nu nog in de kast.
het merk is, Rocca Berica?
Limoncello liquore 35 %
Ja, dan wordt het lekker ijs en ijskoud en wat stroperig
Ik ken het merk niet
pi_39261711
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze verkopen daar ook gewoon sterke drank, heel grappig.
heb ook rum, amaretto, en kriek meegenomen
Ja, ik weet.....Ik heb familie in België en bij de Aldi daar is vanalles te halen wat ze hier niet hebben!
Kriekbier heb ik trouwens laatst ook in Nederland bij de Aldi gehaald, ik geloof wel dat dat maar een tijdelijke aanbieding was.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_41800544
Dit overheerlijke drankje kun je gewoon bij de slijter bij het winkelcentrum 't loo in Heiloo kopen, die verkoopt ook van alle limoncello´s de allerlekkerste die er op de markt is. Woon je uit de buurt, bestel je gewoon een paar flessen en maakt je er een gezellig dagje uit van, de omgeving Alkmaar met kustplaatjes is ontzettend leuk om te bezoeken.

groetjes een Alkmaardertje.
pi_41911684
Weet niet of het mensen gisteren is opgevallen, maar die kok bij Life & Cooking die Italiaans ging koken gisteren (en zeer veel gerechten verkeer uitsprak), wist te vertellen dat Grappa de basis is voor Limoncello

Nee dus sukkel, Grappa heeft niks met limoncello te maken. Amateur.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_41915731
Op zich kan je inderdaad vrij makkelijk uit de naam herleiden wat de basis van Limoncello is
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41943640
oehhh limoncello, zo lekker! Elk jaar nemen we uit italie weer een stuk of 15flessen mee. Heerlijk, ijskoud drinken! Fles in de vriezer, glaasjes in de vriezer. En daarna genieten...
De koningin van de mode is terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')