quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
joh
[edit]
alhoewel, zo'n oude brengt veel geld op, en ik heb/vind het niet nodig om op zo'n oude te spelen... koop dan liever een japanse strat ofzo van het geld dat het opbrengt, en de rest sparen voor 'later'
quote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of misschien juist wel... Als het een hele oude is, dan is ie een kleine auto waard...
Ik zou het wel heel moeilijk vinden... Aan de andere kant, je kunt em ook over 60-70 jaar verkopen...
of je eerste accoustische gitaarquote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, hoe blij kun je zijn met een Gretsch
[afbeelding]
Ze lezen deze topicreek niet eens meer gok ik zoquote:Op maandag 3 april 2006 21:22 schreef no1uknow het volgende:
Maar waarom wordt deze niet gesloten als 46 er nog is
omdat de mods er nog niet zijnquote:Op maandag 3 april 2006 21:22 schreef no1uknow het volgende:
Maar waarom wordt deze niet gesloten als 46 er nog is
Wat een poepgat hequote:Op maandag 3 april 2006 21:22 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
of je eerste accoustische gitaar
[afbeelding]
Zo snel mogelijkquote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Het wordt tijdquote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef Jorikjet het volgende:
ow, m'n bandje gaat heel cool worden! zaterdag weer oefenen, nu met drummer. zal over een maand ofzo wanneer we wat structuur hebben in de liedjes een stukje plaatsen
omdat we je een kutpuber vindenquote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef no1uknow het volgende:
En als ik is iets spam als jullie een boeiende discussie proberen te houden krijg ik meteen een scheldkarbonade over me heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |