Ja!quote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef Hammet het volgende:
Is dit nu het officieuze gitaristenslowchat topic geworden?
jij poste een berichtje op de The Girlsquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb brian in me msn!
Alsof we dat nog niet gedaan hebben...quote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef guitarist.nl het volgende:
neej dit topic moet dicht
iedereen ff topic report posten !!!!
quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
plaatje van een stoere stratocaster
Ik bied 5 euro incl.!quote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Jorikjet het volgende:
voor 10 euro isie voor jou, is namelijk een oude, en aan oude troep heeft niemand wat
quote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
als jij hem zou hebben, zou je hem vast niet wegdoenquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Jorikjet het volgende:
voor 10 euro isie voor jou, is namelijk een oude, en aan oude troep heeft niemand wat
Vol, natuurlijk!quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Hammet het volgende:
hoever zouden we komen voordat deze dicht gaat?
Tuurlijk wel, ik bied 5 euro incl.! Megabedrag!quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als jij hem zou hebben, zou je hem vast niet wegdoen
johquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Of misschien juist wel... Als het een hele oude is, dan is ie een kleine auto waard...quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Deal!quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Hammet het volgende:
Ok daar gaan we voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |