'quote:Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef Furia het volgende:
Ik ben nu echt wat van slag hoor!!! Kijk ik bij mijn saldo van Ciao (waar ik 0,04 cent verwachtte...), staat er ineens 78,04! Wat blijkt? Eén van mijn reviews (ik heb het dus over Ciao Shopping) is beloond met een positie in het bonusfonds. Deze wordt dus ineens 78 euries waard!!!
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
'![]()
![]()
Tof joh! Ik zou ook van slag zijn als ik ineens van 0,04 naar +78 zou gaan hahaha!
Jee, da's lekker!quote:Op woensdag 12 april 2006 08:56 schreef Furia het volgende:
Ik ben nu echt wat van slag hoor!!! Kijk ik bij mijn saldo van Ciao (waar ik 0,04 cent verwachtte...), staat er ineens 78,04! Wat blijkt? Eén van mijn reviews (ik heb het dus over Ciao Shopping) is beloond met een positie in het bonusfonds. Deze wordt dus ineens 78 euries waard!!!
jij ook bedanktquote:Op woensdag 12 april 2006 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Furia, dit is de mijne:
http://panel.intomartgfk.nl/aanmelden.asp?wc=7&rrp=406430
Thanks!![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef ikleef het volgende:
Heeft er misschien iemand een invite voor mij zodat ik mee kan doen bij TNS NIPO? Alvast bedankt!
Het is geen Gmailquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
Je kan jezelf ook aanmelden, gewoon ff een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
quote:Wij hebben een extra onderzoek over vrijetijdsactiviteiten.
De vragenlijst is bestemd voor Christan, de man van 5 jaar.
Misschien wordt het dusdanig populair dat ze veel geselecteerder publiek kunnen kiezen voor bepaalde onderzoeken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef MissX het volgende:
volgens mi is het bij nipo gewoon stil. Want ik had vorig jaar iedere maand wel een bon. En dit jaar heb ik er pas 1 gehad en zit ik nu ook pas rond 40 punten.
Wees verstandig en bewaar het mailtje in ieder geval. Ik heb eerder ook al zo eentje ingevuld en nooit wat gezien. Deze keer (van 5-04) heb ik het bericht maar bewaard, zodat ik het zelf ook niet vergeet en ze er op kan wijzen als het over een maand ofzo nog niets is!quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef miki het volgende:
Kreeg vandaag een onderzoek van interview nss, moest een vragenlijst van 20 minuten invullen, kreeg ik 7 euro voor. Moest mijn bankrekening invullen en daar maken ze het dan op over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |