Thanxquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn codes van inVotes zijn geldig tot maart 2007 (heb ze in maart ook aangevraagd, dus een jaar)
Ja, maar ik ben altijd als de dood dat dat soort bureau's ermee stoppen voor ik een uitbetaling heb aangevraagdquote:
Daar ben ik ook altijd bang voor, daarom bij inVotes maar laten uitbetalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben altijd als de dood dat dat soort bureau's ermee stoppen voor ik een uitbetaling heb aangevraagd![]()
Bij Ciao kun je t gewoon doen, ik heb al 3 keer een uitbetaling gehad! En ja, binnen de gestelde termijn van een maand!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef miki het volgende:
Vandaag een uitnodiging voor een enquete van Ciao. Duurt 20 minuten, je ontvangt 1.98. Weet eigenlijk niet of ik hem invul, want ik vind Ciao niet zo'n betrouwbaar bureau (kan aan mij liggen, maar dat idee heb ik). Daarom nog even kijken of ik er moeite insteek.
quote:Enige tijd geleden heeft u meegedaan aan het maandelijkse onderzoek. Dit
onderzoek is succesvol verlopen en wij willen u bij deze vragen of u opnieuw
een vragenlijst wilt invullen.
Wat is je emailadres?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef ingridsp het volgende:
Wie nodigt mij uit voor NIPO?
alvast bedankt!
you've got mailquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef jvdgraaf het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden voor Nipo? j.vdgraaf at hccnet.nl![]()
Verder zou ik graag mee willen doen aan die marktmeter van Intomart, weet iemand hoe je je hiervoor kun kwalificeren?
Alvast bedankt
Voor marktmeter moet je uitgenodigd worden door Intomart. Helaasquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef jvdgraaf het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden voor Nipo? j.vdgraaf at hccnet.nl![]()
Verder zou ik graag mee willen doen aan die marktmeter van Intomart, weet iemand hoe je je hiervoor kun kwalificeren?
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:52 schreef vaalserlady het volgende:
Nou nog maar eens proberen.....heeft iemand een invite van nipo voor me?
graag naar: vaalserlady@hotmail.com
thanks
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
Je kan jezelf ook aanmelden, gewoon ff een mailtje sturen naar Capi.Home@tns-nipo.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |