Dan moet je de radio aanzettenquote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Chanty87 het volgende:
Tis stil hier mèn!
Altijd jongequote:Op maandag 3 april 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
Gezellig topic.
Wellicht. Laten we het hem vragen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooo
Wie is Rayman trouwens? Is dat die Jamai look-a-like die hier vroeger weleens mee postte?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooo
Wie is Rayman trouwens? Is dat die Jamai look-a-like die hier vroeger weleens mee postte?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb een toetsweek! Zuper vet! De hele dag gamen omdat je niet naar school hoeft. Sweeet
Ik heb een weekje vrijwel geen colleges, maar daarna gewoon 3 weken tentamens waarin ik het niet kan maken om niet te studeren. Loop al te ver achter met vakken als Vectoranalyse. Daarnaast moet ik 2 hertentamens doen en dus alles weer opfrissen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb een toetsweek! Zuper vet! De hele dag gamen omdat je niet naar school hoeft. Sweeet
Neem een andere studie.quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrijwel geen colleges, maar daarna gewoon 3 weken tentamens waarin ik het niet kan maken om niet te studeren. Loop al te ver achter met vakken als Vectoranalyse. Daarnaast moet ik 2 hertentamens doen en dus alles weer opfrissen.
Hehe, de oplossing voor extreem luie mensen. Ik ben wel lui, maar ik wil wel het idee hebben dat ik iets bereikt heb als ik afstudeer, dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.quote:
Maar serieus: Astronomie??.. WTF. Kun je later lezingen houden in een planetarium.quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hehe, de oplossing voor extreem luie mensen. Ik ben wel lui, maar ik wil wel het idee hebben dat ik iets bereikt heb als ik afstudeer, dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.
Een functie waar ik nog niet eens aan gedacht hadquote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar serieus: Astronomie??.. WTF. Kun je later lezingen houden in een planetarium.
Jij komt iig dichter bij de sterren dan een willekeurige Alber Verlinden zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een functie waar ik nog niet eens aan gedacht had
Naja, hangt volledig af van de master die ik volg. Meer onderzoek kant op, onderwijs of bedrijfsleven.
quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat heb ik niet als ik psychologie of zo ga studeren. Dat kan elke kneus wel halen.
Negeer de naam van de studie en schets een beeld bij het vak 'vectoranalyse' in je hoofd.quote:Op maandag 3 april 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
Toffe studie Morthill
Of klinkt het alleen maar tof?
Och, ik krijg net 2 weken voor ik 20 word een HAVO diploma.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij komt iig dichter bij de sterren dan een willekeurige Alber Verlinden zullen we maar zeggen.
Ik zelf heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Word eigenlijk wel tijd dat ik een opleiding ga afmaken. Ben nu bijna 19 en heb nog geen diploma's..
Maar ik heb wel fun.. En zoals ik altijd zeg Fun > dit achterlijke bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |