hehe oke sugababes mag blijven voor ons vermaakquote:Op maandag 3 april 2006 21:19 schreef Scepsis het volgende:
[..]
eikel, waar moet ik mijn speelgoed anders vandaan halen?!
kijk eens in de spiegel, het zal je verbazen wat je daar aantreft kiddo.quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Haha, zo'n zielige gast heb ik nog niet meegemaakt als ik eerlijk ben.
Maar je doet het wel, ik denk dat dat al genoeg zegt...quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh wacht ik zou niet meer reageren op dit soort posts, laatste dan
Idd volgens mij komt het kleinzoontje van Bas van der Vlies voor het eerst buiten zn dorp ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 15:34 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Huillie.![]()
![]()
![]()
![]()
Je verhaal klopt van geen kant, ik word er schijtziek van, van dat soort mensen die de jeugd van tegenwoordig zo afschilderen.![]()
![]()
Ik heb nu al je posts gelezen en ik kom tot een conclusiequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef BaajGuardian het volgende:
maar als je dat stopt los je de damage done nog niet op, daarom dus heropvoed kampen voor de knulletjes
thxquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef Blerfaap het volgende:
Lol, heb je met oogkleppen op gelopen zeker?
Ben het volledig met BaajGuardian eens.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef -scorpione- het volgende:
Het is duidelijk na het lezen van alle tekst. Het probleem zijn niet de jongeren. Hun gedrag is slechts een symptoom. Het probleem zit hem toch echt bij de ouderen die deze maatschappij neergezet hebben en in stand houden. Kinderen nu in opvoedingskampen gooien en tmf verbieden gaat echt niet helpen.
Ja, het is watquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef XiChico het volgende:
Och jee!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:25 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
![]()
het is inderdaad de schuld van de ouderen in nederland dat groot deel van de jeugd er als paupers bij loopt, zich voordoet als whigger, niet normaal kan praten/schrijven, niet naar school gaat, zinloos geweld aangaat enz.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |