abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36613685
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

we moeten toch eens beginnen op het binnenland te richten, want de mensen sterven af van de ellende terwijl de middenklasse zelfs al in armoe valt, wat dacht je waar de onderklasse zich nu bevind, de boven klasse is de internationale klasse die dan de economie maar moet leidenn, let wel.. in het buitenland welterverstaan, lekker afhankelijk blijven en meedingen in de strijd der titanen, op de kaart staan en meer van dat soort onzin,

QUALITY ABOVE QUANTITY thank you very much!

ik zou zeggen, richt alles op het binnenland, nationaal.
zodat mensen het in nederland in het algemeen goed hebben, in een algehele positieve samenleving die alles heeft wat het als basis recht op zou moeten hebben, krijg je snel genoeg mensen die zichzelf meester in hun beroep maken, globalisering is devolutie.
de jongeren van nu zijn het product van de arrogantie en onverschilligheid van deze globalisering

geen onderscheid, alle jongeren zouden basis waarden aangeleerd moeten krijgen,
wie het al in zich heeft zal er minder moeite mee hebben.
NL is open economie (naar rato 87%), wanneer wij op binnenland richten, zullen we zelfstandig zijn, maar dan is er hier algehele verval. Dat werkt niet bemoedigend voor waarden en normen. Zo zal men dan sneller gaan stelen, zoals je ook ziet bij arme gezinnen.

Globalisering is ook niet positief idd, maar wel nodig om hoofd boven water te houden tussen al die concurrentie van andere landen. En nog even over je idee, van heropvoedingskampen. Hitler had dat ook met zijn Hitler Jugend, ik weet wel dat Hitler veel verkeerde dingen gedaan heeft. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je sommige ervan niet meer mag toepassen, ook al is het 60 jaar geleden.
Wat er in Sodom en Gommora gebeurde, daar hoor je niemand over. Over Hitler blijven ze nog lang nakneuvelen, toevallig omdat hij rechts is.

Kies maar, welvaart volledig kapot maken, maar hé, heel heel misschien een kans op goeie jeugd zoals met de babyboomers-generatie.
Of onze levensstandaard behouden, met een deel van jeugd die verrot is.

Moeilijk, moeilijk,
  maandag 3 april 2006 @ 17:43:17 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36613760
het is niet altijd heroine, maar het is aanwezig
het is vooral wiet, paddos, en speed of zelfs coke
heroine is aanwezig maar niet de basis van het gebruik uiteraard

het gaat hier wel om jongeren tussen de 13 en 15 waar het om gaat
maar natuurlijk niet alleen, vanaf 15 tot 19 is men meer geintegreerd in de hele monarch groepjes sfeer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 3 april 2006 @ 17:45:02 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36613816
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:41 schreef Scepsis het volgende:

[..]

NL is open economie (naar rato 87%), wanneer wij op binnenland richten, zullen we zelfstandig zijn, maar dan is er hier algehele verval. Dat werkt niet bemoedigend voor waarden en normen. Zo zal men dan sneller gaan stelen, zoals je ook ziet bij arme gezinnen.

Globalisering is ook niet positief idd, maar wel nodig om hoofd boven water te houden tussen al die concurrentie van andere landen. En nog even over je idee, van heropvoedingskampen. Hitler had dat ook met zijn Hitler Jugend, ik weet wel dat Hitler veel verkeerde dingen gedaan heeft. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je sommige ervan niet meer mag toepassen, ook al is het 60 jaar geleden.
Wat er in Sodom en Gommora gebeurde, daar hoor je niemand over. Over Hitler blijven ze nog lang nakneuvelen, toevallig omdat hij rechts is.

Kies maar, welvaart volledig kapot maken, maar hé, heel heel misschien een kans op goeie jeugd zoals met de babyboomers-generatie.
Of onze levensstandaard behouden, met een deel van jeugd die verrot is.

Moeilijk, moeilijk,
doe mij maar het eerste.
verandering is uiteindelijk toch altijd neutraal
pi_36613872
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

doe mij maar het eerste.
verandering is uiteindelijk toch altijd neutraal
Jij wel, de rest niet.

Dat betekent dat voor jou een dictatuur zou uitkomen.

Maar helaas, didactuur stichten is nu al onmogelijk nu we onze les hebben getrokken van Mussolini/Che Gurevera/Franco/Mao, etc...
Nogmaals, het ziet ernaar uit dat dit zo blijft en NL steeds meer wegzinkt in de poel. Ideeën helpen weinig, zul je toch eerst een waterige conpromis zullen sluiten met anderen. En dat is het juist, die ideeën zullen dan hun kracht verliezen.

Slik het nou maar, Nederland is te ver heen om nog terug te halen.
  maandag 3 april 2006 @ 17:53:26 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36614012
ach ja nog even en we hebben wereldoorlogen, wat maak ik me ook zorgen om niks
pi_36614210
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jij bent dus zoeen die lettertjes op een forum belangrijker vind dan jongeren fatsoenlijke normen opvoeden, ok.
point taken, als je het echt graag wilt weten, ik praat 24/7 in het engels dus kan het niet helpen dat ik eens een punntje verkeerd zet of een d of t te weinig of teveel erachter plak,
hoe jij het voor elkaar krijgt dit te linken aan de vermocrosering en daarbij probeert mij hypocriet te doen overkomen is mij een raadsel, maar goed lastercampagne klaar?
doe maar weer ontopic.
Jonge... negeer je nou ineens volkomen mijn vorige posts? Daarin ga ik toch echt letterlijk in op jouw standpunt en ik geef je nog gelijk ook. Ik stel alleen vast dat je net zo schrijft als het volk waar je zo tegen bent... doe daar dan 's wat aan. Alsof ze in het engels geen punt achter een zin zetten.
Maar waar het echt om gaat is dat als je je standpunt nou gewoon eens probeert duidelijk en met (redelijk) correct Nederlands weer te geven, mensen beter over je mening na kunnen denken en hier gegrond op kunnen reageren. Aan die woordenbrei van jou is gewoon geen touw vast te knopen en komt daarnaast kinderachtig en ondoordacht over. Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je wilt dat mensen je serieus nemen (wat ze dus duidelijk niet doen) en als je een serieuze discussie op gang wil brengen, moet je niet met zo'n verbreezerd stukje tekst komen waarmee iedereen je uitlacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2006 18:00:46 ]
  maandag 3 april 2006 @ 18:08:23 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36614509
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Jonge... negeer je nou ineens volkomen mijn vorige posts? Daarin ga ik toch echt letterlijk in op jouw standpunt en ik geef je nog gelijk ook. Ik stel alleen vast dat je net zo schrijft als het volk waar je zo tegen bent... doe daar dan 's wat aan. Alsof ze in het engels geen punt achter een zin zetten.
Maar waar het echt om gaat is dat als je je standpunt nou gewoon eens probeert duidelijk en met (redelijk) correct Nederlands weer te geven, mensen beter over je mening na kunnen denken en hier gegrond op kunnen reageren. Aan die woordenbrei van jou is gewoon geen touw vast te knopen en komt daarnaast kinderachtig en ondoordacht over. Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je wilt dat mensen je serieus nemen (wat ze dus duidelijk niet doen) en als je een serieuze discussie op gang wil brengen, moet je niet met zo'n verbreezerd stukje tekst komen waarmee iedereen je uitlacht.
vandaar het *weer* ontopic
ik stel het op prijs hoor, dat je mij gelijk geeft.
maar je gaat toch niet verwachten dat ik me ga afstellen op de opninie van een paar trollers hier
ik ken fokforum lang genoeg, en het interreseert me nog minder dan waar de vogeltjes heenvliegen
als mensen me daarop uitlachen is dat een teken dat ze niet begrijpen waar de inhoud over gaat.
anders hadden ze wel normaal gereageerd, maar sinds je zoiets niet op Fok kunt verwachten(normale reacties) ga ik het daar ook niet om doen.
er zijn mensen die het lezen, en mensen die het niet lezen, mensen die normaal reageren, en mensen die grappig denken te zijn.
hardstikke leuk dus, maar dat interreseert mij geen bal gehakt.

ik vind persoonlijk grammatica zeer onbelangrijk, als jij me kunt bewijzen dat het een serieuze constructieve bijdrage zou leveren in een maatschappij zonder monarch groepjes vorming, be my guest, maar ik vind het dan nog onbelangrijk aangezien het maar een gedachtenvorm is en niks meer dan dat.
een blokkade in begrip door een verkeerd staand karakter vind ik eerder een handicap
pi_36614645
Ik ben benieuwd naar jouw sollicitatiebrieven
Bij deze een goeie tip die je nog van pas kan komen in het leven: als je een mening geeft, en je wilt dat je publiek dit serieus neemt en er ook zo op reageert, neem je publiek dan zelf ook serieus.
pi_36615300
ik ben het met je eens!

Maarja, het word al bijna zomer, dus dan gaan al die vieze bontkraagjes weer de kast in.
pi_36615602
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:34 schreef Gebleekte het volgende:
ik ben het met je eens!

Maarja, het word al bijna zomer, dus dan gaan al die vieze bontkraagjes weer de kast in.
jeej dan mogen we naar de gouden kettingen kijken
pi_36615663
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:

het lijkt wel een neerwaartse spiraal want hoe meer volwassenen/ouderen de kinderen proberen uit te leggen dat dit toch echt te ver gaat, hoe verder de kindertjes in hun eigen wereldje terug trekken met hun *matties*
gelukkig trek jij je niet terug in je eigen wereldje
  maandag 3 april 2006 @ 18:53:20 #112
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36616246
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

jeej dan mogen we naar de gouden kettingen kijken
Gelukkig gaat in de zomer een groot deel van die lui terug naar Marokko..
pi_36616298
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Gelukkig gaat in de zomer een groot deel van die lui terug naar Marokko..
maar de wiggers niet
  maandag 3 april 2006 @ 19:19:47 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36617005
jup de *wiggers* lopen met hun matties strandplaatsen op te eisen
  maandag 3 april 2006 @ 20:30:51 #116
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_36619494
BaajGuardian zegt wat niemand hardop durft te zeggen(, behalve een enkele politicus die erom geliquideerd is). Respect!
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_36620613
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
BaajGuardian zegt wat niemand hardop durft te zeggen(, behalve een enkele politicus die erom geliquideerd is). Respect!
Lul toch niet zo raar, ik kan ook veel dingen beweren. Iedereen weet van deze problemen

Maar of de oplossingen ook realistisch en haalbaar zijn, daar denkt Baajguard niet echt over na
pi_36621121
Nee goed... opvoedingskampen met barakken en wachtposten zijn misschien niet echt realistisch. Maar je moet het probleem bij de bron aanpakken. Zo kan je bijvoorbeeld beginnen met het verbieden van TMF.
  maandag 3 april 2006 @ 21:12:06 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36621278
er moet toch iets gebeuren of niet dan?
haalbaar, nouja laten we er eens aan beginnen de jeugd uit hun bronx realiteitje te halen en fatsoenlijk op te voeden, als de ouders dat niet kunnen dan maar instellingen door de overheid, als die eens verantwoordelijkheid neemt op dit probleem, ipv alleen maar over normen en waarden te brabbelen
terwijl ze verder lekker champagne doorzuipen en internationale dealtjes sluiten.
  maandag 3 april 2006 @ 21:13:28 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36621345
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef Thomas B. het volgende:
Nee goed... opvoedingskampen met barakken en wachtposten zijn misschien niet echt realistisch. Maar je moet het probleem bij de bron aanpakken. Zo kan je bijvoorbeeld beginnen met het verbieden van TMF.
eens, de tv (ook internet jammer genoeg en ik ben niet al te blij met cencuur in *princiepe* )
heeft erg veel invloed op dit gedoe.

zenders als Tmf, the box en Mtv zijn er al bekend om.
pi_36621475
precies. Websites als sugababes enzo... uit de lucht ermee
  maandag 3 april 2006 @ 21:17:54 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36621543
bling onzin en dergerlijke moeten ook verbannen worden van de tv.
als er dan toch mensen tv kijken zet dan educatieve programmas, goeie humor als jiskefet e.d. en interresante documantaires op de buis, de belspelletjes moeten ook verdwijnen, dat is uitbuiting en net zo goed schuldig aan het in stand houden van een conditionering die aanleid tot domheid, onverschilligheid (egoisme dmv geldbelust is maar een spelletje) en misleiding zowat legaal maakt)
ook de seks reclames mogen er wel af, het lichaam is niet een betaalmiddel of machtsmiddel, al worden zovelen wel tot dat idee in de praktijk gebracht.

bij de TV begint het.
  maandag 3 april 2006 @ 21:18:18 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36621567
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef Thomas B. het volgende:
onder andere.
pi_36621605
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef Thomas B. het volgende:
eikel, waar moet ik mijn speelgoed anders vandaan halen?!
  maandag 3 april 2006 @ 21:21:52 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36621695
ik ga even naar wat nederlandse vrienden toe
gezellig.
(nee geen harde muziek feestjes en groeps monarchie, gewone mensen, hardstikke leuk)
tot later op de avond mensjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')