interpunctiequote:Op maandag 3 april 2006 16:22 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Ten eerste: ooit van interpunctie gehoord?
Ten tweede: waarom ga je niet bij een of andere racistische bende om daar jullie meningen te delen met elkaar?
![]()
hehe, ach jaquote:Op maandag 3 april 2006 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ow redeN... mja hoeft ie niet zo uit zn slof schietenIk bedoel alleen dat het goed is voor de economie als mensen doelloos geld weggooien
Ik ken een kerel die echt een paar duizend euro heeft verdiend met het beantwoorden van die sms'je: "ow jaa wat ben ik geil" "oww wat ie hard" blablabla
bron?quote:Op maandag 3 april 2006 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn genoeg wijken waar kinderen zelfs rond de 12 a 13 al aan de HARDDRUGS zitten, onder andere: Coke en Heroine
bronquote:
Ga jij mij iets vertellen over het echte leven? Lijkt me sterk.quote:Op maandag 3 april 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bron
het leven?
ga naar buiten ofzo vent, dat je daar een bron voor vraagt en dan verwacht je zeker dat ik met een link aan kom zetten, ik heb toch duidelijk in mijn eerste post gezet, dat ik OBSERVEER
maw, je ziet het gebeuren in het echte (niet op je stoel voor de pc) leven.
tuurlijk is er wat aan te doen, of gaan we bij de pakken neerzitten met zn allenquote:Op maandag 3 april 2006 16:36 schreef Scepsis het volgende:
Rustig, rustig. Nederland zoals die wij kenden in jaren '70 met hun gebruiken, is stervende. Het licht zal doven.
Tja, links was op aantal punten overduidelijk een foute keuze.. niets meer aan te doen.
Er valt weinig aan te doen als in 2023 volgens CBSt 2/3 deel van onze jeugd niet-Westers allochtoons zal zijn. Mensen die toch al weinig binding met ons land hebben, en zo ook minder moeite voor de gemeenschap in z'n algeheel gaat steken. Eigenlijk kip-ei verhaal.quote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tuurlijk is er wat aan te doen, of gaan we bij de pakken neerzitten met zn allen
verantwoordelijkheid is het sleutelwoord.
de volwassenen en ouderen dus.
laten we eerlijk wezen... je schrijft als een 16 jarige bondkraagwigger die z'n scooter opvoert terwijl ie naar 50 cent luistertquote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
interpunctie
lekker belangrijk, is dit het argument voor degenen die niet ontopic kunnen reageren..
ik zie het wel vaker dat mensen zeiken op grammatica of interpunctie, alsof er iets in hun hoofd blokeerd wanneer ze een stipje verkeerd zien staan, er sneu hoor.
en, racisme
als er iemand niet racistisch is ben ik het wel, grapjas
mischien moet je mijn *de kettingreactie* eens lezen als voorbeeld
of andere posts in serieuze subfora in mijn topiclist
oh wacht ik zou niet meer reageren op dit soort posts, laatste dan
quote:Op maandag 3 april 2006 16:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
laten we eerlijk wezen... je schrijft als een 16 jarige bondkraagwigger die z'n scooter opvoert terwijl ie naar 50 cent luistert
enig stemadvies?quote:Op maandag 3 april 2006 16:50 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Er valt weinig aan te doen als in 2023 volgens CBSt 2/3 deel van onze jeugd niet-Westers allochtoons zal zijn. Mensen die toch al weinig binding met ons land hebben, en zo ook minder moeite voor de gemeenschap in z'n algeheel gaat steken. Eigenlijk kip-ei verhaal.
Bovendien krijgen de linkse partijen de meerderheid bij volgende verkiezingen; hop nog meer culturen bij elkaar, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Tja, zo is Nederland nu verworden. Gemiste kans...
Ik ga toch niet stemmen, noch links noch rechts. Voor mij is Nederland nu een zinkend schip geworden.quote:Op maandag 3 april 2006 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
enig stemadvies?
peresoonlijk vind ik lijst wilders ook maar een slap excuus en nieuw rechts heeft nog extremere punten, er is niet één echte politieke partij die er op een serieuze manier mee omgaat zonder de nederlanders zelf te ontzien en dan heb ik het over de mensen die wel fatsoenlijk level niet mensen die nederlander zijn als zogenaamde nationaliteit, er zijn genoeg nederlanders die er aan meedoen, erg jammer
mee eens, ik stem zelf vaak blancoquote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Ik ga toch niet stemmen, noch links noch rechts. Voor mij is Nederland nu een zinkend schip geworden.
Simpel gesteld, is er gewoonweg een grote tweedeling in Nederland, iedereen is zoekende (ook naar hun daadwerkelijke identiteit).
Een deel van die normvervaging waar jij zo tegen bent uit zich in taal... kijk maar naar de breezers. En zoals jij schrijft doe je daar lekker aan mee dus daar eerst 's wat aan. Als je het wel kunt, waarom doe je het dan niet?quote:
En hoe wou je onderscheid maken tussen jongeren die wel de juiste instelling hebben, en andere weer niet. Eigenlijk is dat gewoonweg onmogelijk, met onze humane instelling die we in de loop van de tijd aangeleerd hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mee eens, ik stem zelf vaak blanco
maar goed, ik heb altijd nog hoop op oplossingen vandaar mijn conclusie dat er heropvoedingskampen nodig zijn.
jij bent dus zoeen die lettertjes op een forum belangrijker vind dan jongeren fatsoenlijke normen opvoeden, ok.quote:Op maandag 3 april 2006 17:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een deel van die normvervaging waar jij zo tegen bent uit zich in taal... kijk maar naar de breezers. En zoals jij schrijft doe je daar lekker aan mee dus daar eerst 's wat aan. Als je het wel kunt, waarom doe je het dan niet?
loop naar de dichtsbijzijnde buitendeur, pak de deur bij de klink en open de deur, stap daarna door het gat van de deur, veel geluk op je avontuur door nederland.quote:Op maandag 3 april 2006 17:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
En ik wacht nog steeds op antwoord op mijn vraag, oh wereldwijze observant
hoeveel 12 jarige heroine gebruikers ken je?quote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
loop naar de dichtsbijzijnde buitendeur, pak de deur bij de klink en open de deur, stap daarna door het gat van de deur, veel geluk op je avontuur door nederland.
we moeten toch eens beginnen op het binnenland te richten, want de mensen sterven af van de ellende terwijl de middenklasse zelfs al in armoe valt, wat dacht je waar de onderklasse zich nu bevind, de boven klasse is de internationale klasse die dan de economie maar moet leidenn, let wel.. in het buitenland welterverstaan, lekker afhankelijk blijven en meedingen in de strijd der titanen, op de kaart staan en meer van dat soort onzin,quote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef Scepsis het volgende:
[..]
En hoe wou je onderscheid maken tussen jongeren die wel de juiste instelling hebben, en andere weer niet. Eigenlijk is dat gewoonweg onmogelijk, met onze humane instelling die we in de loop van de tijd aangeleerd hebben.
Bovendien zal onze economie in elkaar flikken, als de jeugd in heropvoedingskampen terecht komt (denk maar aan bv. 4 jaar later je accountancy-diploma halen dan normaal, geen consumptie, etc). Mocht het mogelijk zijn, dat we daarna goeie jeugd hebt (al geef ik het weinig kans), dan is onze welvaart gehalveerd.. Het is kiezen tussen 2 kwaden.
ik ken hele groepen jongeren die aan de heroine zitten en via mensen die ik ken uit andere steden weet ik dat het daar niet veel anders is, jongeren zoeken een andere wereld om te ontsnappen uit de racequote:Op maandag 3 april 2006 17:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
hoeveel 12 jarige heroine gebruikers ken je?
En dat bijdehandte toontje kun je wel achterwege laten. De zogeheten zelfkant van de maatschappij is me niet geheel onbekend. In hoeverre dit voor jou geldt weet ik niet.
Ik ken het maar al te goed... maar niemand die aan de heroine zit. En ik ken wat kansloze stakkers hoorquote:Op maandag 3 april 2006 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ken hele groepen jongeren die aan de heroine zitten en via mensen die ik ken uit andere steden weet ik dat het daar niet veel anders is, jongeren zoeken een andere wereld om te ontsnappen uit de race
als je begrijpt wat ik bedoel, ze worden aangetrokken door dat hele anarchistische sfeertje,
de matties, de drugs, de fun
iedereen wil fun, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |