abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 13:50:25 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36672050
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

de grap van jou posten is, dat je iets aanhaalt dat nergens gezegd is door mij om als jou argument te dienen, het alles over een kam scheren, ik neem aan dat ik duidelijk heb gesteld dat we allemaal weten om welk soort tuig het gaat.
ten tweede ben je in je conclusie behoorlijk onverschillig,
het is niet normaal, sterker nog het is een gevaar voor de samenleving.
Natuurlijk weet ik over wie je het hebt. Maar dat is gewoon niet "De Jeugd" zoals jij omschrijft. Het is slechts een groepje daaruit.

En ga eens in op inhoudelijke punten.
pi_36676045
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Maar we mogen hem wel uithangen op feestdagen of als we kinderen krijgen enzo?
Het 'mag' niet: van wie niet dan? .
[..]
ga maar met een vlag op je arm langs mannetjes in het blauw lopen. Merk je vanzelf van wie het niet mag
pi_36676218
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef Blerfaap het volgende:
ga maar met een vlag op je arm langs mannetjes in het blauw lopen. Merk je vanzelf van wie het niet mag
Heb jij het ooit geprobeerd? Is er een wet waarin staat dat het verboden is om met een vlag op je kleding te lopen? Ik weet het niet hoor, ik heb het nooit opgezocht, Ik stoor me er ook niet aan. Daarnaast zijn er genoeg mensen die een Jamaicaanse, Braziliaanse of Turkse vlag op hun kleding of tas hebben zitten. Ik heb nog nooit gezien dat iemand daarvoor staande werd gehouden, en het lijkt me stug dat dat wel mag maar een Nederlandse vlag niet .
Sowieso hebben politieagenten wel wat beters te doen dan bonnen schrijven voor kleding.
pi_36676477
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Sowieso hebben politieagenten wel wat beters te doen dan bonnen schrijven voor kleding.
waarom dan de ophef tijdje terug over Lonsdale kleding, als niemand zich druk maakt over kleding?
pi_36676590
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef Blerfaap het volgende:
waarom dan de ophef tijdje terug over Lonsdale kleding, als niemand zich druk maakt over kleding?
We hadden het over politieagenten die laten zien dat vlaggen op kleding niet mogen .
  woensdag 5 april 2006 @ 15:56:57 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36677189
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef -Trinity- het volgende:

Heb jij het ooit geprobeerd? Is er een wet waarin staat dat het verboden is om met een vlag op je kleding te lopen? Ik weet het niet hoor, ik heb het nooit opgezocht
Het zou kunnen dat politie het kan zien als provocatie. Omdat van dat Stormfront-volk er nog wel eens mee loopt te pronken. En dan kan ik wel begrijpen dat de politie ingrijpt om vechtpartijen e.d. te voorkomen.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:59:24 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36677292
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Hetzelfde als mn post hierboven.

aan Lonsdale is een soort nare betekenis gekomen. En wie een trui met die betekenis draagt kan daarmee vervelende situaties uitlokken. Of hij nou achter die betekenis staat of niet. het imago is er nou eenmaal.

Maargoed dit is dan weer helemaal offtopic.
pi_36683425
[quote]Op woensdag 5 april 2006 10:56 schreef neo2000 het volgende:

[.

Pak eens even Girlz of een Fancy uit het schap in de supermarkt. Lees even sex rubriek/vragen door. Zijn ingestuurde brieven van zulke kinderen. Meisjes van elf die hun vriend gepijpt hebben en zich afvragen of ze nu zwanger zijn. Verhalen van kids van 13 die zich laten gangbangen en zo. Maar is verder heel normaal hoor. Deed ik ook op mijn 13e. Niets mis mee. Vooral ook zo door blijven gaan met opvoeden (sleutelkindertjes, ik zie het overal om mij heen bij de jongere ouders).

Iki weet toevallig uit vertrouwelijke bron dat die brieven vaak door de 'schrijvers' van het blad zelf geschreven worden. Trap daar toch niet in, joh! En geloof niet alles wat je leest.
Het is toch stoer om zo'n brief te schrijven als je 13 bent en nog GEEN ervaring hebT?
ik zeg altijd maar: zou je willen ruilen?
  woensdag 5 april 2006 @ 21:48:13 #209
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_36690087
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon allemaal. Ik ben ongeveer even oud als jij en sleutelkinderen zijn me niet onbekend. Overigens vermaakte mijn moeder mij vroeger ook niet ofzo. Dat deed ik lekker zelf.

Verder wek je de indruk dat het overal zo is. Dat is gewoon niet zo. Als ik naar mn buurtkinderen kijk (zowel bij mezelf als bij mn ouders) dan zie ik gewoon normale kinderen. En dan woon ik echt niet in Wassenaar.

En zoals je zegt, jij ziet het in je omgeving. Maar ligt dat niet misschien aan de omgeving waarin je woont?
Nou, ik woon in een dorp, en ik vind het zelf beanstigend hoe vaak je het hier ziet. In een stad zou ik persoonlijk meer zulke situaties verwachten. Ik kan hier de straat niet inrijden of ik zie tig jongeren over straat zwerven, waarvan ik weet dat beide ouders gewoon werken.Niets mis met mensen die dan hun kroost bij opa en oma droppen ofzo, die zorgen nog dat er iets geregeld is. En natuurlijk stuurt de overheid (en niet te vergeten de maatschappij) er op aan dat beide ouders gaan werken.. En natuurlijk hebben bedrijven liever mensen die fulltime werken dan allemal parttimers.. En natuurlijk willen wij ook zo'n plasma tv als de buren.. Maar ik vind het gewoon zorgelijk te zien dat er gewoon steeds meer ouders/opvoeders materiele zaken voor de opvoeding van eigen kids zetten. Schandalig gewoon.

En dat van die blaadjes, misschien zijn het wel de excessen die eruit gelicht worden, en misschien was het vroeger wel net zo erg. Hell, misschien wordt het inderdaad wel door de redactie zelf geschreven. Hoe dan ook, toch beangstigend, ergens. Als jongeren zulke shit lezen, dan lijkt het mij dat het op een gegeven moment normaal gevonden wordt, zulke ernstige shit. Ik was op m'n elfde in ieder geval nog niet bezig met manieren te verzinnen om maar zoveel mogelijk te scoren.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')