Klopt ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef T-tusz het volgende:
ken doherty is ook kandidaat voor no 1.dacht ik.
Selby vs Williams wordt een leuke, net als Murphy vs Davis.quote:Order of play at The Crucible
(All times BST)
Thursday 20 April
1400 start:
J White (Eng) v D Gray (Eng) (first round)
Lee v N Robertson (Aus) (second round)
1900 start:
S Murphy v S Davis (second round)
J Perry (Eng) v R Day (Wal) (first round)
Friday 21 April
Second round matches (best of 25 frames)
1000 start:
M Fu (HK) v S Maguire (Sco)
S Lee v S Davis (Eng)
1400 start:
S Murphy v S Davis (Eng)
M Selby v M Williams (Wal)
1900 start:
M Fu (HK) v S Maguire (Sco)
S Lee (Eng) v N Robertson (Aus) (to a finish)
JIMMY! gij heiden!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Veel prut vandaag.
Dat heb je als Higgins en Hendry zo vroeg worden uitgeschakeld...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Veel prut vandaag.
Die hadden zowieso niet gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat heb je als Higgins en Hendry zo vroeg worden uitgeschakeld...
De wereldkampioen tegen good ol' Davis natuurlijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
als higgins door was gegaan, hadden dezen kunnen spelen vrijdagmiddag:
1400 start:
S Murphy v S Davis (Eng)
J Higgins v M Williams (Wal)
samen 10 wereldtitels
en dan een vraag voor de bbc; welke match zend je uit?
op bbc1 en bbc2 snooker uitzendenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
als higgins door was gegaan, hadden dezen kunnen spelen vrijdagmiddag:
1400 start:
S Murphy v S Davis (Eng)
M Higgins v M Williams (Wal)
samen 10 wereldtitels
en dan een vraag voor de bbc; welke match zend je uit?
Ik moest echt lachen.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
Bjorn: "Hij heeft hier een kAEnsje om die witte in het pAEk te trekken"
Dus moet-ie maar winnen!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
En als Jimmy niet weet te winnen ligt hij uit de top 32 ...
Zeker, Ik hoop dat Lee nog terugkomt en dat Robertson het gat van 6-2 niet groter zal maken. Ze spelen beiden best goed. Goed genoeg om het een spannende match te laten wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:51 schreef Naggelwauz het volgende:
Mooie partij tussen Lee en Robertson.
Ik vind Björn en die Belg best goed, ik begin aan ze te wennen. Vooral Björn ziet natuurlijk veel als professional.quote:
In Engeland op de BBC White niet uitzenden staat ongeveer gelijk met, de NOS die de finale WK Schaatsen, de laatste en beslissende rit overschakelen naar het Skispringen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vind Björn en die Belg best goed, ik begin aan ze te wennen. Vooral Björn ziet natuurlijk veel als professional.
nadeel aan Eurosport is de matige beeldkwaliteit (bij mij tenminste niet zo mooi fel als veel andere zenders), en ook het feit dat Björn en die Belg...wel dat het vlamingen zijn en dat ze niet echt een geweldige stem hebben.
Die Nederlander, hoe heet ie, Jan Ebbinge...aardige vent, maar helaas te weinig verstand van het spel om goed commentaar te kunnen leveren. Ziet veel dingen niet helaas.
Ik was gistermiddag wel een beetje pissig dat de BBC White uitzond, en ook Eurosport begon daarmee. Je kon zo al aanvoelen dat Jimmy het niet ging redden en dat Lee en Robertson er een mooie partij van zouden maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |