quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zeg ik, the and then there were none questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dies uber![]()

Ik ga toch niet al die namen onthouden van die meukquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat zeg ik, the and then there were none quest
Dies uber

Doe ik ook niet hoor, maar het is losjes gebaseerd op het verhaal van and then there were nonequote:Op dinsdag 4 april 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga toch niet al die namen onthouden van die meuk![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-04-2006 17:31:58 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]

quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De setting en het verhaal kwamen me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, maar het is losjes gebaseerd op het verhaal van and then there were none
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja zo dadelijk maar weer ff verder spelen. Beetje free-roamen en af en toe een questje doen,
DB-guild, deadra-shrine of gewoon een sidequest. Andere guilds komen later wel weer een keer.
Heb de main quest na kvatch gelaten voor wat het is, eigenlijk alleen gedaan om de gates te activeren. Had toegang tot de daar te vinden ingredienten nodig, zodat ik me pijlen kan bewerken.
Want als thief/stealth speler zijn melee en blade gevechten niet echt m'n sterkste punt.
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.

Geniaal! Die wil ik welquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
New Oblivion Horse Armor in Marketplace
Tamriel is a dangerous place … protect your horse from danger with this beautiful handcrafted armor.
The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ gets its first download for in-game use with the Horse Armor Pack. As its name implies, the pack will outfit your mounts with armor, not only protecting them from attacks, but also making them look a bit more menacing.
[afbeelding]
This content download is available in Xbox Live® Marketplace for only 200 Microsoft® Points. What are you waiting for? Get in here and download the new horse armor, then mount up and continue your quest to save Tamriel.
Oblivion is the latest chapter in the epic and highly successful saga from Bethesda Softworks. Exclusively for Xbox 360™, it's the most richly detailed and vibrant game world ever created. This blockbuster role-playing game (RPG) has redefined the genre for the next generation. Look for more content downloads for this and other games in Xbox Live Marketplace!

De boeiendste mod's worden gewoon gratisquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef Wessiej het volgende:
Nu gaan opeens de boeiende mods 2 dollar kosten![]()
![]()

Zoals horse armorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Wessiej het volgende:
Ja ok, maar de mods die echt dingen toevoegen gaan geld kosten.

Ja, er waren al screenshots van in previews. En toen was al duidelijk dat je ervoor zou moeten betalenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef Retuobak het volgende:
Ach je ziet het wel met die Orrery, dat zit al deels in de game. Bethesda heeft gewoon bewust dingen weggelaten om er later geld voor te kunnen vragen. Werkelijk belachelijk wanneer je al goed 50 euro hebt mogen betalen voor de CE.

quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:13 schreef Shakermaker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!

Er is al een gratis wizard tower mod uit gemaakt door een fanquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef Wessiej het volgende:
Ik bedoel meer die wizard tower en die andere.
Horse Armor is gay.

quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:13 schreef Shakermaker het volgende:
[..]Idd, ik mocht die kerel ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]

Stelen van de Mages?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:18 schreef -Dries- het volgende:
Help! Waar vind ik 5 empty grand soul gems?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |