Mijn respect was 75 euro voor een incompleet spel..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ook,...... puuuur uit respect voor de makers

quote:Op maandag 3 april 2006 23:47 schreef Heintje het volgende:
ff een vraagje over de mage guild recommedation quest in Chorrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.

Zoals PGR2 en 3 al deden bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, gewoon ze motiveren om vaker content uit de game te laten om die vervolgens als content patch te releasen zodat men meer geld kan verdienen. We gaan een mooie toekomst tegemoet

Ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals PGR2 en 3 al deden bedoel je?

Dit deel is, in tegenstelling tot zijn voorgangers, erg toegankelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef Crudus het volgende:
Vraagje: ik ben echt een beginneling. Zowel qua spel als genre. Is dit spel makkelijk/snel te leren of moet ik 5 dagen spelen om het te snappen.

Weet je hoe vaak deze game wel niet verkocht is... Ze hebben nu al geenoeg voor een nieuwe TES en een nieuwe Fallout bijmekaar....quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ipv huilen zou ik gewoon gaan gamenIedereen moet geld verdienen....

Dat waren tenminste nog echte content patchesquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals PGR2 en 3 al deden bedoel je?

Tutorial enzo zit erbij? Of zijn er handige sites die de boel even helder uitleggen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dit deel is, in tegenstelling tot zijn voorgangers, erg toegankelijk.

Je een beetje inlezen op de officiële forums helpt wel een boel. Ik vind het spel helemaal niet zo toegankelijk als door sommigen beweerd wordt. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je al snel het spoor bijster raakt. Check de links in de openingspost van dit topic eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Tutorial enzo zit erbij? Of zijn er handige sites die de boel even helder uitleggen..![]()

Thnx. Ik zal eens gaan snuffelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je een beetje inlezen op de officiële forums helpt wel een boel. Ik vind het spel helemaal niet zo toegankelijk als door sommigen beweerd wordt. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je al snel het spoor bijster raakt. Check de links in de openingspost van dit topic eens.

Ik was ook een complete TES newb, maar met de inleidende quest (tutorial) en verschillendequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Tutorial enzo zit erbij? Of zijn er handige sites die de boel even helder uitleggen..![]()

Ga Morrowind spelen en kijk hoe toegankelijk dit spel is. Je moet alleen wel in het achterhoofd houden dat het best uitgebreid qua character ontwikkelingquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je een beetje inlezen op de officiële forums helpt wel een boel. Ik vind het spel helemaal niet zo toegankelijk als door sommigen beweerd wordt. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je al snel het spoor bijster raakt. Check de links in de openingspost van dit topic eens.

Ach dat had ook wel z'n charme vind ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef Skv het volgende:
Morrowind vond ik kutter dan Oblivion mij lijkt.
Oblivion ziet er iig wat toegankelijker uit, ook omdat je paarden hebt en dan snel-reizen.
Morrowind moest je hele stukken lopen..
Of heb ik het mis?

De data van Parijs zat ook al grotendeels op de dvd van PGR2...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat waren tenminste nog echte content patches

Dat dit spel minder ontoegankelijk is dan Morrowind wil niet zeggen dat het niet ontoegankelijk is natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga Morrowind spelen en kijk hoe toegankelijk dit spel is. Je moet alleen wel in het achterhoofd houden dat het best uitgebreid qua character ontwikkeling

Questsysteem is de grootste verbetering eigenlijk vergeleken met Morrowindquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef Skv het volgende:
Morrowind vond ik kutter dan Oblivion mij lijkt.
Oblivion ziet er iig wat toegankelijker uit, ook omdat je paarden hebt en dan snel-reizen.
Morrowind moest je hele stukken lopen..
Of heb ik het mis?

2 gold... nerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik koop hem wel. 2 gold is toch geen geld voor een armour.

Zo...klaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Sjotime het volgende:
Dat vond ik ook van de coolste questen...... eerst de weg vinden... dan de grot in,.. dan die open vlakte en dan dat fortZooo cool.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god, wat heb ik daar van genoten zeg!Ik zat de hele tijd met een dikke grijns op mn kop te spelen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]

quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De coolste quest is nog wel voor de DB in die grote ManorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god, wat heb ik daar van genoten zeg!Ik zat de hele tijd met een dikke grijns op mn kop te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |