of als ie nog geen vampier is prayen bij een chapelquote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een heeeeeeeele lange quest doen (starten bij een priester) of je ben een ei en downloadt een mod waar je een anti-vampire cure gewoon krijgt.
vlak voordat je de sewer uit gaat kan je je character helemaal veranderen. nway, na lang zoeken (en dan bedoel ik echt lang zoeken) eindelijk een goede save gevonden. Bleek uiteindelijk niet eens nodig te zijn want de Oblivion save map in Mijn Documenten (waarvan ik het bestaan niet wist) stond er nog steedsquote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Die intro bepaald je character, lijkt me wel handig om dat zelf te doen
fout ik ben gebeten en ik moet persee die kut quest doen, vervolgens crashte me xbox 360 2 keer in 15 minuten en ben ik er klaar mee nu, kan dat spel wel breken nuquote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
of als ie nog geen vampier is prayen bij een chapel
had ik bij me...en in mijn eigen huis in brumaquote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef =HellFire= het volgende:
Waar ga je dan slapen? Neem voortaan garlic mee.
Das wel heel erg karig.quote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
had ik bij me...en in mijn eigen huis in bruma
Als je naar de chapel gaat voordat je echt een vampier bent hoef je die quest echt niet te doen, pas als je echt een vampier geworden bent (3 dagen na infectie) heeft de chapel of een cure disease potion geen nut meer.quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout ik ben gebeten en ik moet persee die kut quest doen, vervolgens crashte me xbox 360 2 keer in 15 minuten en ben ik er klaar mee nu, kan dat spel wel breken nu
ik word er zoooo pissig om.
ik ging slapen voor level up, zie ik een berichtje : ja je sliep en je bent gebeten, happy farming!
totaal geen manier gehad om mijzelf te verdedigen of eronder uit te komen, die quest word me door me strot gedouwt en ben er NIET blij mee
of tegen magiërs vechtenquote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef Jajong het volgende:
Uh, kan ik niet meer van Sign veranderen?. Want ik heb die ene gekozen waardoor mijn Magicka niet automatisch regenerate, nu loop ik dus telkens te gapen zonder Magicka
.
edit: laat maar, moet gaan slapen ins bed schijnt t.
edit2: Dat werkt dus ook niet.
The Atronach ben ik dus.
edit nummer 3: Heb een cheat gevonden om sign te veranderen lol
Er is een mods topic, dat weet je he?quote:Op maandag 3 april 2006 21:52 schreef =HellFire= het volgende:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=180
Gruwelijk.
Kabouter for teh mod!quote:Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een mods topic, dat weet je he?
Dat is een beetje omslachtig hehequote:
Moderators hebben hier niks mee te maken.quote:Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een mods topic, dat weet je he?
Ik zit op 27 uur en moet die ketting van de koning nog steeds wegbrengenquote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur. Zonder dat ik ook maar een Oblivion Gate heb gesloten
idem maar dan met 25,5 uur... weet niet eens hoe die dingen eruit zien. Te druk bezig met de Thieves Guild en Dark Brotherhood.quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur. Zonder dat ik ook maar een Oblivion Gate heb gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |