Ga het dealenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer als ik Skooma zie laat ik het liggen, want het is slecht voor je
Wordt dan geen vampier, lamlulquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef Gamedemon het volgende:Oblivion
ik heb nu 10 verschillende manieren geprobeert om die vampier tyfus zooi weg te krijgen in die kutkerk maar ik blijf het krijgen, ik weiger die stink quest te gaan doenFarmen is zoooooooo MMO
Je doet echt iets fout. Je moet naar de kerk voordat je echt een vampier bent. Nu is het te laat en moet je die sidequest doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef Gamedemon het volgende:Oblivion
ik heb nu 10 verschillende manieren geprobeert om die vampier tyfus zooi weg te krijgen in die kutkerk maar ik blijf het krijgen, ik weiger die stink quest te gaan doenFarmen is zoooooooo MMO
Hij gaat voordat hij vampier is, dat is het vage, tis gewoon een bug ws.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je doet echt iets fout. Je moet naar de kerk voordat je echt een vampier bent. Nu is het te laat en moet je die sidequest doen.
vaag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hij gaat voordat hij vampier is, dat is het vage, tis gewoon een bug ws.
Hij zou eens een cure disease potion moeten proberen, of de cure disease spell (gebruik ik altijd wanneer ik porphyric hemophilia of een andere ziekte oploop)
Ja leuk gezegd maar als die chapel die shit niet van me afhaald kan je makkelijk praten natuurlijk, ik doe al die altaren afgaan, en in het midden dat water me laten cleansen, en 3 game dagen verder word ik alsnog vampierquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wordt dan geen vampier, lamlulMocht je het virus bij je dragen, dan ga je gewoon meteen naar een chapel toe om je te laten curen
apartquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja leuk gezegd maar als die chapel die shit niet van me afhaald kan je makkelijk praten natuurlijk, ik doe al die altaren afgaan, en in het midden dat water me laten cleansen, en 3 game dagen verder word ik alsnog vampier
dan kan ik overdag niet rondlopenquote:
Echt wel. Heeft veel voordelen, je kan meer dragen, je krijgt goede spells erbij enzoquote:
Helaas 360 eigenaren, helaas...quote:bapenguin: What about free mods on the 360? Will we be seeing any of the popular PC mods from the user community showing up on Live?
Pete Hines: Right now we don't have plans to do any free mods. We don't ever get involved with fan-created content, on any platform, so taking some of that and releasing it on Live is not something we'd ever do.
1. De heks heeft geen kelderquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eentje kun je al stelen in de kelder van die heks, stuk of 3 in de mages guild van Imperial City en ander kun je bij de mages jatten in Chorrol![]()
ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
1. De heks heeft geen kelder
2. Er is geen mage's guild in Imperial City (alleen de arcane university, en daar zie ik wel 3 stenen, maar die zitten achter een Very Hard lock)
3. Bij Chorrol heb ik maar 1 mage kunnen vinden met een steen, de rest had niks.
Help!
Eender Aylied ruin binnen gaan, daar liggen ze overal (of soms staan ze op pilaren, zijn spierwitte stenen)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:46 schreef Heintje het volgende:
Ik ben de hele avond bezig geweest met het zoeken naar een Welkynd Stone maar heb hem nog niet gevonden. Onder tussen wel weer een aantal questen er bij en een wat goud verdient.
Ook weer een hoop uitgegeven. Dacht ff dat huisje in Impirial City te kopen voor 2000. Moet je er alleen nog ff voor ruim 3000 aan inrichting bij kopen.
Maar het is nou wel een gezellig hutje geworden.
Kan iemand mij vertellen waar ik die Welkynd Stone kan vinden?
Daar heb ik een helmet voor. 45ft constantquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik gebruik een amulet die te koop is bij Mraaj-Dar van de DB
Detect Life 30ft on self, constant effect
Blauw. Geven die blauwe gloedquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eender Aylied ruin binnen gaan, daar liggen ze overal (of soms staan ze op pilaren, zijn spierwitte stenen)
niemand?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De data files doen het trouwens niet bij mijde .esm files staan in de juiste map, maar als ik in de loader op Data Files klik, zie ik alleen de masterfile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |