Ook hiervoor kunnen we de Xbox bedanken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef Retuobak het volgende:
Ach je ziet het wel met die Orrery, dat zit al deels in de game. Bethesda heeft gewoon bewust dingen weggelaten om er later geld voor te kunnen vragen. Werkelijk belachelijk wanneer je al goed 50 euro hebt mogen betalen voor de CE.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef Retuobak het volgende:
Ach je ziet het wel met die Orrery, dat zit al deels in de game. Bethesda heeft gewoon bewust dingen weggelaten om er later geld voor te kunnen vragen. Werkelijk belachelijk wanneer je al goed 50 euro hebt mogen betalen voor de CE.
Heb jij ze al?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:50 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
ja ik moet nu ook die gems hebben, want ik wil geen vampier meer zijn![]()
De "extra's" zijn dingen die er normaal in zaten, maar ze er weer uitgesloopt hebben zodat ze geld konden vangenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Iedereen moet geld verdienen.... doe je het met een goed product dan vind ik het best. Ga nou niet zeggen dat dat spel geen 50 euro waard is. Wil je de extra's ook? Dan moet je payen !
Eentje kun je al stelen in de kelder van die heks, stuk of 3 in de mages guild van Imperial City en ander kun je bij de mages jatten in Chorrolquote:
tzijn in imo geen extras maar dingen die ze er moedwillig hebben uitgesloopt, ik ga die pack ook zeker niet kopen, principe kwestiequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Iedereen moet geld verdienen.... doe je het met een goed product dan vind ik het best. Ga nou niet zeggen dat dat spel geen 50 euro waard is. Wil je de extra's ook? Dan moet je payen !
Nou ik denk dat ik het anders zie dan de meesten hier !quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:20 schreef Wessiej het volgende:
Dat je ingehuurd was om te hypen ók, maar ook nog om alle verneukte dingen goed te praten.
.
er super man! thanks, ga het proberen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eentje kun je al stelen in de kelder van die heks, stuk of 3 in de mages guild van Imperial City en ander kun je bij de mages jatten in Chorrol![]()
Samequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
[..]
er super man! thanks, ga het proberen.
quote:
Strength en Endurance gaan omhoog dat ik voor een tijdje, agility gaat naar beneden voor altijd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
Als je vet veel skooma drinkt ga je dan echt spacen?
Als je mensen bijt kun je s'middags over straat lopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
[..]
er super man! thanks, ga het proberen.
btw, duurt het nog lang voordat je van vampier af bent? snachts ronddwalen is niet leuk![]()
Jammer..heb zelf ook vet veel Skoomaquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Strength en Endurance gaan omhoog dat ik voor een tijdje, agility gaat naar beneden voor altijd.
Echt vage beelden als in Fable krijg je niet helaas![]()
TANKEN!!!quote:
Hey dat vind je wel leuk he, vieze junk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
Als je vet veel skooma drinkt ga je dan echt spacen?
Dat hoop ik maar ja, als dit een succes wordt mag je straks dmv add-ons 100 euro per volledige game gaan neerleggen, leuk hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik het anders zie dan de meesten hier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |