verkoop degene die in je nieuwe auto zit. pioneerquote:Op maandag 3 april 2006 14:03 schreef zwartedoos het volgende:
Hij is nog nieuw en zit nog in de doos. Ik had m gekocht voor mn oude auto maar heb dezelfde week besloten een nieuwe auto te kopen en daar zat er al standaard 1 in...dus overbodig.
Pioneer DEH-1700R
RDS tuner
AF,PS,TA;PTY
CD-R/CD/RW
45Wx4
Nieuwprijs 119,00euro
Vraagprijs 80,00euro
die hoort standaard in mn nieuwe micra...die kan ik er niet eens uithalen volgens mijquote:Op maandag 3 april 2006 14:05 schreef Inorbit het volgende:
[..]
verkoop degene die in je nieuwe auto zit. pioneer![]()
Ik heb hem voor 119euro gekocht...quote:Op maandag 3 april 2006 14:13 schreef Frankie79 het volgende:
Waar op te halen?
En volgens kieskeurig.nl kost hij nieuw 99euro
Vergeet 't maarquote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef 2Mini het volgende:
75 euro als ie ook MP3 afspeelt of een aux ingang (voor oa mp3 speler) heeft
en wanneer zou je een dagje sittard kunnen plannen?quote:Op maandag 3 april 2006 14:48 schreef 2Mini het volgende:
hhmmm... 75 euro incl, anders kom ik em ophalen voor 67,50
Een dagje Sittard kan geen kwaad
Omdat ik te lang gewacht had met ruilen, moest binnen 8dagen ofzo. En kon alleen een tegoedbon krijgen en daar had ik geen behoefte aanquote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef Reneuh het volgende:
stomme vraag misschien, maar als je dezelfde week wist dat je een auto zou kopen, waarom heb je deze dan niet terug gebracht?
of als je het niet kan vinden haha, tis een flink eind rijden zeg!quote:
Ik zit nu in mijn tentamenweek.. vrijdag afgelopenquote:Op maandag 3 april 2006 19:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
of als je het niet kan vinden haha, tis een flink eind rijden zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |