Het is nog gekker: wie ben ik om te beoordelen dat jij ergens verstand van hebt? Je kan zoveel roepen. Bottumline is dat hier door heel veel mensen van alles geroepen wordt, maar negen van de tien keer blijkt het allemaal net anders te liggen. Maar ondertussen zijn de topics al naar de klote geholpen. Dus houden we het simpel: iedereen moet netjes op zichzelf passen. Je mag een verkoper van alles vragen, je kunt gaan kijken, je kunt mailen. Maar inbreng van zogenaamde deskundigen die er verder niets mee te maken hebben, is ongewenst.quote:Op maandag 10 april 2006 14:53 schreef Tobbes het volgende:
Heb je ook gelijk in. Maar ik denk dat bijv. ElisaB, net als ik, het idee heeft dat je de TS in de betreffende topics meer afzeikt dan dat je goede bedoelingen hebt.
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog nieuws isquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef Tobbes het volgende:
Misschien idee de rest van je post in wat vriendelijkere vorm op te nemen in de VnA policy?
![]()
quote eens uit de FAQ/policy dan.quote:Op maandag 10 april 2006 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog nieuws is
I agreequote:Op maandag 10 april 2006 21:45 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] Transflash / Micro-SD 512 MB Sandisk voor oa D600 <-- ik mag die SterkStraaltje niet in mn topic..
In de faq staat duidelijk genoeg omschreven wat de bedoeling is binnen V&A. A_N is hier niet sinds gisteren en weet dat ook. Hij heeft er zelfs een poos terug al eens een mailtje over ontvangen. En verder roepen we dit in één op de drie topics wel eens, dus écht nieuws kan het niet meer zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Tobbes het volgende:
quote eens uit de FAQ/policy dan.
Heb trouwens mijn vraagprijs wel aangepast, hij had met die 2e prijs namelijk gelijk zag ik (ookal kwamen daar nog 6 euro verzendkosten bij)quote:
Dan is dat verstandigquote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heb trouwens mijn vraagprijs wel aangepast, hij had met die 2e link namelijk gelijk zag ik
Done.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef RedFever007 het volgende:
[GRATIS] 2x 15inch CRT monitoren <<--- kan op schlot![]()
Done.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:58 schreef micha het volgende:
[TK] Dell Optiplex GX100 PIII 800 Mhz, 192MB, 120GB mag ook op slot. Pakket verstuurd enzow.
En gelijk heeft iequote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] PDA <-- Volgens mij vind TS (retep_19) het niet zo fijn dat zijn topic gekaapt wordt!
En wat is dit voor voor onzin post? Ten eerste als je geen belangstelling hebt, dan moet je niet zo dom gaan doen. Ten tweede zeg ik dat ik 150 euro te weinig vind. Wat heeft dat verd*mme volgens jou te maken dat het niet origineel is? Als ik er 1.000 euro wilt hebben, dan is 150 euro te weinig. Wil jij zeggen dat je voor 1.000 euro geen origineel kan krijgen? Gebruik je gezond verstand, of ga buiten spelen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja... en voor dat geld is die software natuurlijk allemaal origineel
Als je me normaal kunt aanspreken, zal ik normaal antwoord geven. Dit opgewonde-standje-gedoe (in combi met je eerdere kutwijf) s niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:50 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[GEZ] PDA
En wat is dit voor voor onzin post? Ten eerste als je geen belangstelling hebt, dan moet je niet zo dom gaan doen. Ten tweede zeg ik dat ik 150 euro te weinig vind. Wat heeft dat verd*mme volgens jou te maken dat het niet origineel is? Als ik er 1.000 euro wilt hebben, dan is 150 euro te weinig. Wil jij zeggen dat je voor 1.000 euro geen origineel kan krijgen? Gebruik je gezond verstand, of ga buiten spelen.
Ga tubben met een tubgirl!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Tobbes het volgende:
Ga afwassen!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Ga tubben met een tubgirl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |