Ja, inderdaad. Dat vind ik ookquote:
* TeleluvR zoekt het vrouwelijke woord voor schoft...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TeleluvR op 05-05-2006 13:37:40 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
* TeleluvR zoekt het vrouwelijke woord voor schoft...Jij lag lacht je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb last van een relbakhumeur en het was een teringstreek van me. Dus schop me maar; een vrouwelijk woord voor schoft zou kunnen zijn: takkewijf, pokketrut, teringsnol, vuil stuk vreten of slabaksloerie.
Pick one
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Rood of groenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:36 schreef outcast-within het volgende:
doet u mij maar een pokketruk
Mod dat dan ook even weg!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij lag je dood
Ik heb last van een relbakhumeur en het was een teringstreek van me. Dus schop me maar; een vrouwelijk woord voor schoft zou kunnen zijn: takkewijf, pokketruk, teringsnol, vuil stuk vreten of slabaksloerie.
Pick one![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef TeleluvR het volgende:
Mod dat dan ook even weg!![]()
Ik zit aan het witbier! Witbier!
Dan weet je het nu! Schaam je, witbier is de beste uitvinding sinds de grasmaaier...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat gisteren heel even aan een heel klein beetje witbier. Ik wist niet dat het zo lekker is!
Gewoon nooit eerder bedacht dat ik het proeven moestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:39 schreef TeleluvR het volgende:
Dan weet je het nu! Schaam je, witbier is de beste uitvinding sinds de grasmaaier...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal - om het goed te maken met jou - vanavond een witbiertje drinken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:41 schreef TeleluvR het volgende:![]()
Dan mag je ook mijn gemodde opmerking laten staan...
En zo is het!quote:
Er is maar één gameconsole die er toe doet natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon even nieuwsgierig: waarom is er een gamecubekraampje maar geen playstationkraampje?
dit valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is maar één gameconsole die er toe doet natuurlijk!
Je hebt nooit kunnen winnen van je neefjes met mariokart?quote:
ps2 all the wayquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt nooit kunnen winnen van je neefjes met mariokart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |