eigenlijk alles als je maar een beetje handig en creatief bentquote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
vork
mes
lepel
aansteker
rand tafel
rand kratje
ander flesje
etc
Die doorgestreepte kunnen nietquote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
vork
mes
lepel
aansteker
rand tafel
rand kratje
ander flesje
etc
Die liggen ergens waar ik het niet van weetquote:
Dus jij wilde beweren dat je met oa een aansteker geen flesje open krijgt?quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die doorgestreepte kunnen niet
Die andere daarin tegen zijn een goed idee
Oud genoeg om straks op iets anders over te gaan behalve limonadequote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Alles wat hard is en blijft nadat je er een kroonkurk in hebt gezet.
ODOL's werken bijvoorbeeld dus niet, al zal je daar nu geen last van hebben..
Hoe oud ben je eigenlijk dat je dat niet weet?
Nood breekt wet/prinicpesquote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die liggen ergens waar ik het niet van weet
en ik ben toch ook wel zuinig op messen/vorken enzo
laatst at ik ergens waar die vorken enzo allemaal verbogen waren door voorvallen als dit
Eeen echte bikkel heeft op z'n 20ste dus een kunstgebitjequote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Kresj het volgende:
Een echte bikkel opent ze met z'n tanden.
Het zal vast wel kunnen en het is me ook wel eens gelukt..quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dus jij wilde beweren dat je met oa een aansteker geen flesje open krijgt?
Jij hebt duidelijk geen ervaring met het openen van bierflesjes...
Ik ken zelfs mensen die een flesje met hun kiezen open krijgen, en jij zou het niet eens met een aansteker kunnen?...
Je weet dat je niet de kant met de 'tanden' moet gebruiken?quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
laatst at ik ergens waar die vorken enzo allemaal verbogen waren door voorvallen als dit
Awel ik had een mooi heineken opener maar die is kwijtquote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ringen, mits stevig metaal, zijn helemaal ideaal.
Laat het dan proberen door iemand anders. Kan je nog lachen...quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Eeen echte bikkel heeft op z'n 20ste dus een kunstgebitje![]()
Klopt maar dat wist die gozer niet..quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je weet dat je niet de kant met de 'tanden' moet gebruiken?
Lees dit puikmaakjeeigenfoto'svanjeeigenmanieren topic eensquote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Tafelrand, ander flesje, niet zo moeilijk.
idd, op m'n werk zitten er allemaal bierfles-openmaak-sporen op de tafels.quote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Tafelrand, ander flesje, niet zo moeilijk.
Wat voor vaag werk doe je wel nietquote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef UncleJB het volgende:
[..]
idd, op m'n werk zitten er allemaal bierfles-openmaak-sporen op de tafels.Mooiste gleufjes die ik ooit heb gezien
![]()
Na het werk gingen we altijd bier drinken, tegenwoordig is dat er niet meer bijquote:
Je wat?quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees dit puikmaakjeeigenfoto'svanjeeigenmanieren topic eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |