Je moet idd je Upload vastzetten op max 25% van je capaciteit. Werkt zeer goed.quote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
[..]
btw utorrent maakt internet sloom en is niet zo stabiel als bit tornado bij mij... zoals ik al zei waarschijnlijk verschilt het per pc
10% onder het maximum lijkt me beter dan 25% van de totale capaciteit.quote:Op maandag 3 april 2006 15:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je moet idd je Upload vastzetten op max 25% van je capaciteit. Werkt zeer goed.
Alleen wanneer ik online game zet ik hem ff uitDan kan ik alles wel gebruiken.
ik weet er een stuk of 10quote:Op maandag 3 april 2006 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van al die instellingen enz. Via dukenl ofzo heb ik het geinstalleerd maar ik vraag me af op jullie nog goede sites weten waar je torrents kan downloaden.
MSN staat in mijn profielquote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
ik weet er een stuk of 10![]()
maarja mag van jump geen links op fok! zette![]()
Gebruik ik. Geen klachten over, behalve dat het internetten ietsje trager gaat, maar dat zal aan het aantal connecties liggen. Crashen doet hij niet, ben ik al blij om na m'n ervaringen met Trustyfiles (niet voor torrents gebruikt, gewoon p2p kazaa stijl).quote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef zwelgje81 het volgende:
Bitcommet, iemand ervaring ermee?
Niet direct. Ben zelf veel bezig op het net, veel pagina's tegelijkertijd in gebruik. Dus wil ik die wel snel geladen hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef thedude0 het volgende:
[..]
10% onder het maximum lijkt me beter dan 25% van de totale capaciteit.
tja, dat is toch echt je eigen schuld hoor. gewoon opletten wat je downloadquote:Op maandag 3 april 2006 18:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat wel, maar Azureus is niet direct fraude ongevoelig.
Haalde veel rotzooi binnen, waaronder diverse virussen.
quote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
tja, dat is toch echt je eigen schuld hoor. gewoon opletten wat je download
omdat er steeds meer idioten bij komen die niet opletten op wat ze downloaden?quote:Op maandag 3 april 2006 18:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus niet. Waarom denk je dat Azureus zoveel minder gebruikt wordt dan voor een jaar of 2 terug?
leg me eens uit hoe het kan dat mijn pc virus en spyware vrij is terwijl azureus 24 uur per dag staat te downen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Ja, vast.
Dus niet. Waarom denk je dat Azureus zoveel minder gebruikt wordt dan voor een jaar of 2 terug?
Dikke Trackers etc etc. Azureus is nu wat KaZaa 5 jaar geleden was.
uTorrent deet het hier ook ongelovelijk bagger..quote:Op maandag 3 april 2006 00:03 schreef Overlast het volgende:
Utorrent deed het bij mij voor geen meter. Internet viel er zelfs vaak door uit. Azareus daarentegen doet het prima.
je moet gewoon heel erg opletten via welke tracker je download. Vooral bij betalende trackers zit je sowieso goed. Als je via een torrent zoekmachine gaat zoeken, op een tracker komt, en download kan er wel eens zooi mee komen.. maar met een goeie firewall (ingebouwd) en een externe (mcafee 8) is dat tegen te houden!!quote:Op maandag 3 april 2006 18:41 schreef thedude0 het volgende:
Hoe kan azureus in hemelsnaam meer zooi binnen halen dan een andere bittorrent client?
Bij mij gaat het internetten niet trager.., zal ook wel weer aan je verbinding liggen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Gebruik ik. Geen klachten over, behalve dat het internetten ietsje trager gaat, maar dat zal aan het aantal connecties liggen. Crashen doet hij niet, ben ik al blij om na m'n ervaringen met Trustyfiles (niet voor torrents gebruikt, gewoon p2p kazaa stijl).
ik heb "allocate disk space before downloading" geactiveerd in preferences, gaf nogal wat fragmentatie zonder...
Je krijgt er een tiental search sites bij.
Op wikipedia kan je een bespreking van verschillende torrent clients vinden.
Dat snap ik, ik vind het alleen erg vreemd dat TheThirdMark beweert dat Azureus meer spyware binnenhaalt dan andere clients.quote:Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef Tha_Ramsush het volgende:
[..]
je moet gewoon heel erg opletten via welke tracker je download. Vooral bij betalende trackers zit je sowieso goed. Als je via een torrent zoekmachine gaat zoeken, op een tracker komt, en download kan er wel eens zooi mee komen.. maar met een goeie firewall (ingebouwd) en een externe (mcafee 8) is dat tegen te houden!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |