misschien moet ik binnekort maar weer eens verder gaan met mijn superstarmodus... voordat het echt mooi weer wordt en ik alleen nog maar op het terras zit...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
InderdaadHet spel heeft sowieso vaak last van clipping...
Wat mij trouwens ook vaak gebeurt is dat, wanneer ik probeer te passen en ik loop uit de pocket en ik gooi "on the run", dan is de arm motion van mijn QB vaak helemaal debiel (de arm gaat zeg maar 360 graden rond...)
De PSP...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
misschien moet ik binnekort maar weer eens verder gaan met mijn superstarmodus... voordat het echt mooi weer wordt en ik alleen nog maar op het terras zit...
Ik speel 6 minute quarters, want dat is het maximum aantal minuten waarin je records kunt zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef Maleficium het volgende:
Ik heb mezelf net ook maar weer eens ondergedompeld in een spelletje Madden.....
Carolina Panthers vs New Orleans Saints......opening wedstrijd van mijn nieuw franchise![]()
Eerst maar All Pro...is alweer een tijdje geleden.....
Favoriete play:
WR option vanuit I formation.....pass naar RB, of WR.....werk altijd voor 1st down of meer......
Ik rol de Saints op met 37-0, daar is geen ruk aan.
Ik ga het nog eens proberen op All Madden nivo.
WAT een verschil.
Aaron Brooks is ineens robo QB, hij ontleedt mij defense totaal, hij passt voor 250+ yards, terwijl op nivo All Pro de totale offense -5 yards presteert......
Mc Allister heeft ineens pepers tussen zijn billen en zet mijn D voor lul......
Ik verlies 27-10....
volgende franchise maar weer All Pro, Atlanta Falcons en dan met Michael Vick 450 yards rushing per wedstrijd halenwant passen dat is niks voor hem.....
Wel knap trouwens dat jullie hebben vastgesteld dat het spel na 255 punten stopt met tellen...ik speel altijd 5 min quarters, maar ben nog nooit verder gekomen dan 74 punten....
En dan 255 + punten scoren?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik speel 6 minute quarters, want dat is het maximum aantal minuten waarin je records kunt zetten.
De hufter!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Bendoverp het volgende:
. Hun CB/PR/KR beukt altijd door mijn LB's heen met de truck stick.
Superieure D-lineman/OLBquote:
Hahaha ja ik zie mezelf al zitten, na een paar biertjes loopt mijn RB de verkeerde kant op, safetyquote:
Iedereen blij met het feit dat het lente wordt, en wij als NFL liefhebbers: was het maar weer eind zomer/ begin herfstquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef Maleficium het volgende:
Ach ja:
liever een debiel spelletje Madden op de pc dan met de vrouw Idols of De groeten terug kijken
Wat duurt het nog lang voordat de zondagavonden weer interesaant worden....![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Most individual sacks - single game: 27
Tsja... een 3-4 defense die speelt als een 4-3 defense... dan houd je dus 1 lineman over (die in mijn geval stiekum een LB is)...quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Mijn (belangrijke) records:
Most passing yards - single game: 657 yards
Most TD's season: 56
Most rushing yards - single game: 723 yards
Most rushing TD's season: 37
Most receiving yards - single game: 355 yards
Most receptions - single game: 26
Most individual sacks - single game: 27
Most individual interceptions - single game: 9
Most points: 255
Offensive numbers - average
410.4 ypg total offense
281 pass yards p/g - compl. % 68 - 145.4 QBR
129 rush yards p/g - 8,6 rush average
55.9 points p/g
Defense
total yards allowed: 116.2
pass yds allowed 117.8
rush yards allowed: -1.5
points allowed: 8.5
sacks: 4.6
INT: 2.5
5.9 tackles for loss.
Efficiency
3rd down%: 56%
4th down%: 57%
Off RZ%: 88%
Def RZ%49%
2pt%: 66%
Turnovers
0.2 int thrown
0.5 fumbles lost
0.8 giveaways
2.5 INT
0.4 fumble recs
2.9 takeaways
2.1 TO difference
Ik wordt elk jaar weer verscheurd door een tweestrijd:quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Iedereen blij met het feit dat het lente wordt, en wij als NFL liefhebbers: was het maar weer eind zomer/ begin herfst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |