mja als er ergens een halfuur vertraging op loopt kan je dat wel door rekenen in je schema lijkt mij?quote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel, maar dat is teamstrategie en zo
[..]
Nee maar goed, je weet nooit waar je dat nodig hebt
kan ook, maar dat laat zich niet echt met actieve deelname verenigen denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef PeuRac het volgende:
dat idee van verschillende teams die tegen elkaar gaan lijkt me wel leuk. Dan wil ik wel in de overkoepelende organisatie zitten.
daarvoor is denk ik dus die laptop met alle reisgegevensquote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja als er ergens een halfuur vertraging op loopt kan je dat wel door rekenen in je schema lijkt mij?
En dan wil ik penningmeester zijn zodat ik er met het geld vandoor kan gaan!quote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef PeuRac het volgende:
dat idee van verschillende teams die tegen elkaar gaan lijkt me wel leuk. Dan wil ik wel in de overkoepelende organisatie zitten.
jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja als er ergens een halfuur vertraging op loopt kan je dat wel door rekenen in je schema lijkt mij?
Waardoor je geen warm bedje en douche hebtquote:dan mis je ergens savonds laat je laatste ritje
Dat hoeft ook niet perse, als organisatie ben je heel anders erbij betrokken, dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook, maar dat laat zich niet echt met actieve deelname verenigen denk ik
grappigquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef MutZ het volgende:
TVP
Lijkt me wel grappigNet zoals ik met een stel vrienden nog steeds een keer monopoly wil gaan doen met de trein
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef MutZ het volgende:
ik met een stel vrienden nog steeds een keer monopoly wil gaan doen met de trein
Alle plaatsen bezoeken die bij het spel Monopoly behoren... Dat aantonen dmv foto's ofzo en allemaal binnen een dag uiteraardquote:
Je bent pas echt de man als je dan ook echt daadwerkelijk alle stations gaat opkopenquote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alle plaatsen bezoeken die bij het spel Monopoly behoren... Dat aantonen dmv foto's ofzo en allemaal binnen een dag uiteraard
Ik heb OVquote:Op zondag 16 april 2006 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappig
is alleen voor bikkels dit hoor
maar je mag shore-crew zijn![]()
of wil je echt mee??
we gaan 1e klas hoorquote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb OV
ik wil best organisatorisch zijn, maar ik wil ook wel mee...
vrouwquote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent pas echt de man als je dan ook echt daadwerkelijk alle stations gaat opkopen [afbeelding]
Als je vooral dat laatste zinnetje onthoudt, dan zitten we weer op 1 lijnquote:Op zondag 16 april 2006 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we gaan 1e klas hoor
en het is niet goed voor je gezondheid
Ik kan wel zeggen wat ik wil, maar jij bent toch niet tegen te houden
was dat ooit anders dan?quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je vooral dat laatste zinnetje onthoudt, dan zitten we weer op 1 lijn
Ook goed. Maar ik bedoel dus dat als je dan 2 a 3 teams hebt, en dat als je dan bij een station uitstapt, dat je het station dan kunt "kopen". En als het andere team het station dan paseert, dat ze jou dan moeten "betalen".quote:
NS Lentetour, 1 dag, 2 personen, 35 euro.quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Steve-O het volgende:
Lijkt mij wel leuk maar wil er geen bakken met geld aan uitgeven
Idd, het plan is om idd met meerdere teams te reizen, maar goed, dat is een andere 'uitdaging', dit topic gaat nog steeds over heel nederland in 100 uurquote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ik bedoel dus dat als je dan 2 a 3 teams hebt, en dat als je dan bij een station uitstapt, dat je het station dan kunt "kopen". En als het andere team het station dan paseert, dat ze jou dan moeten "betalen".
Uiteraard met virtueel geld
jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Steve-O het volgende:
Is er al een schema van welke stations jullie langsgaan
Ik neem mijn kloon wel meequote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
NS Lentetour, 1 dag, 2 personen, 35 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |