dat zijn dus dingen die we pas gaan checken als we weten welke van de routes we gaan kiezenquote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kan prima hoor? soms hoef je alleen het perron over te lopen! maar dat is wel even controleren natuurlijk
Ik ben geen 'bouwer', ik ben meer een 'probleem-zoeker' ik vind het trouwens knap dat je het in 2u tijd voor elkaar hebt gekregenquote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar dan moet je de laatste 10-20 stappen anders gaan doen. Alleen het bouwen van dit schema kostte al 2 uur. En het is gewoon maar "overal langs". Ik heb ook geen idee wat het snelste is. We moeten gewoon een paar keer zo'n route langs alle stations plannen, en dan kiezen we er daar eentje van. En ja, er zijn ongeveer 364 kwadriljard mogelijkheden, give or take a fewen ik heb geen enkel idee wat de snelste route is. Maar ga gewoon lekker aan de gang anders, en doe het maar beter dan ik
Ik zou het toejuichen hoor
Zekers!quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zijn dus dingen die we pas gaan checken als we weten welke van de routes we gaan kiezen
Sta ik ook van te kijken ja, ik heb het een jaar of 10 geleden een aantal keren berekend, en toen kwam ik telkens iets boven de 100 uur uitquote:
treinen rijden nu beter op tijd? betere aansluitingen? hogere baanvaksnelheid?quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken ja, ik heb het een jaar of 10 geleden een aantal keren berekend, en toen kwam ik telkens iets boven de 100 uur uit
zoiets zal het moeten zijn jaquote:Op zondag 16 april 2006 15:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
treinen rijden nu beter op tijd? betere aansluitingen? hogere baanvaksnelheid?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Amsterdam Muiderpoort 14:23 14:23 Weesp 14:33 14:35 Almere Centrum 14:47 14:54 Lelystad Centrum 15:10 15:23 Almere Centrum 15:40 15:54 Weesp 15:58 16:05 Utrecht Overvecht 16:36 16:43 |
mja maar ik denk niet dat we dan pas dit kunnen doen? in de zomermaanden is het veel beter te doenquote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
eind dit jaar wordt het helemaal gereorganiseerd... miss kan het dan NOG sneller![]()
iig minder vertragingen lijkt me.. minder druk enzoquote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja maar ik denk niet dat we dan pas dit kunnen doen? in de zomermaanden is het veel beter te doen
maar ook minder treinenquote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
iig minder vertragingen lijkt me.. minder druk enzo
vandaar minder vertraginenquote:
mjaquote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat de ellende is jongens? Het heeft geen zin om te gaan tweaken aan dit schema. Dit is gewoon *een* schema. Als je ergens een snellere aansluiting vindt dan flikkert er altijd 30 zetten verderop wel weer iets omver. er gaat overigens niet om 15:54 een trein uit almere weg, al helemaal niet naar Weesp, en zeker niet in 4 minuten
preciesquote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja
mischien kan je beter een compleet nieuw schema maken
mja, dr zullen geheid meerdere manieren zijn om onder de 90u te blijven, wat weer leuk is voor de Team race?quote:Op zondag 16 april 2006 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies
dat zal gewoon een keer of 5-6 moeten
ik heb er nu eentje gemaakt, misschien handig om dat soort werk ook een beetje over meerdere mensen te verdelen
vast wel, maar dat is teamstrategie en zoquote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, dr zullen geheid meerdere manieren zijn om onder de 90u te blijven, wat weer leuk is voor de Team race?
Nee maar goed, je weet nooit waar je dat nodig hebtquote:t lijkt iig niet verkeerd om een paar uur buffer mee te nemenvoor t geval er gewoon onmogelijk op schema gebleven kan worden( denk aan sein/wisselstoringen/geknapte bovenleidinen you name it)
Echte die-hards slapen bij de zwervers op Utrecht Centraalquote:Op zondag 16 april 2006 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, en aangezien ik een lekker zacht bed in Utrecht weet, alschmede een douche...
doe dat zelf maar danquote:Op zondag 16 april 2006 16:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echte die-hards slapen bij de zwervers op Utrecht Centraal
Daar bij de taxi-chaufeurs, waar het zo lekker stinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |