de shore crew is mobiel uiteraard. We hebben ook in Leeuwarden, groningen, heerlen etc nodigquote:Op zondag 16 april 2006 15:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Utrecht is wel een mooie plaats voor de "shore-crew" als ik het zo zie
dan zou je toch elk stopstation kunnen doen, bijvoorbeeld als je dus zwolle-emmen hebt dat je van begin en eind van dit traject foto maaktquote:Op zondag 16 april 2006 15:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat lukt je nooit, dan zal je elke keer de stoptrein moeten hebbe?
precies, en aangezien ik een lekker zacht bed in Utrecht weet, alschmede een douche...quote:Op zondag 16 april 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien kun je de rijen nummer?
Bij de eerste grijs gedrukte rij, zie ik nou goed dat je daar 4 uur overstaptijd hebt?
hmm mischien het vertrektijden bord van het betreffende vertrek perron + vertrek station en op het station waar je er weer uit gaat exact het zelfde doen?quote:Op zondag 16 april 2006 15:23 schreef ILCILA het volgende:
[..]
dan zou je toch elk stopstation kunnen doen, bijvoorbeeld als je dus zwolle-emmen hebt dat je van begin en eind van dit traject foto maakt
als je met teams gaat werken, technisch gezien is het mogelijk die foto's vantevoren te makenquote:Op zondag 16 april 2006 15:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm mischien het vertrektijden bord van het betreffende vertrek perron + vertrek station en op het station waar je er weer uit gaat exact het zelfde doen?
ach boejje, het gaat niet om geld. Als je moet valsspelen om te winnen, ben je gewoon een triestert. Ik ga me daar geen drukte om maken hoorquote:Op zondag 16 april 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
als je met teams gaat werken, technisch gezien is het mogelijk die foto's vantevoren te maken... misschieen een krantje van de dag op de voorgrond?
ja ik vond dat ook raar, maar die sneltrein die je dan hebt, stopt niet in Weespquote:Op zondag 16 april 2006 15:26 schreef qu63 het volgende:
zeg Fles, vanaf Lelystad (regel 88) kan je ook de stoptrein naar Almere nemen, en vanaf daar naar Hilversum gaan. als je om 15.06 weggaat vanaf lelystad kom je om 15.27 aan in almere centrum, (dan heb je al meerdere stops gemaakt) en vanaf daar door naar Hilversum. reistijd is 0.55 en 1 overstap
als het goed is, is het dit dus
mja, dat was een beetje uit nood geboren... het stukje zutphen-apeldoorn haalde ik die avond niet meer... nou ja, dan maar gewoon loodrecht naar huis, en de volgende ochtend maar kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef PeuRac het volgende:
OF is het toevallig dat je 2x thuis kan overnachten
tuurlijk, alle stations maar 1 keer aandoen is zwaar onmogelijkquote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef PeuRac het volgende:
Heb je bewust sommige stations meerdere keren er in staan?
maar Weesp heb je op 87 al gehadquote:Op zondag 16 april 2006 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vond dat ook raar, maar die sneltrein die je dan hebt, stopt niet in Weesp![]()
Wat ik ook raar vond is dat het vanaf schiphol naar Lelystad in 3en sneller is dan non-stop
Maar loop het hele schema eens door en zie zelf waar de rek zit (klarenbeek)
mja datum vermeldingen is ook wel een idee, alleen hoe je dat redelijk makkelijk kan houden weet ik niet zoquote:Op zondag 16 april 2006 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach boejje, het gaat niet om geld. Als je moet valsspelen om te winnen, ben je gewoon een triestert. Ik ga me daar geen drukte om maken hoor
aankomsttijd is dan 16.38. meer stations, minder reistijdquote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar Weesp heb je op 87 al gehadAmsterdam-Weesp-Lelystad-Almere(oostvaarders,buiten,centrum, muziekwijk, naarden-bussum), en als je dan overstapt op Naarden-Bussum kan je ook nog Bussum-Zuid, Hilversum-Noord, Hilversum, Hilversum Sportpark, Hollandsche Rading en dan Utrecht Overvecht doen
loop het maar eens na met een lijnenkaart in de hand: Muiderpoort-diemen-weesp komt anders in gevaarquote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar Weesp heb je op 87 al gehadAmsterdam-Weesp-Lelystad-Almere(oostvaarders,buiten,centrum, muziekwijk, naarden-bussum), en als je dan overstapt op Naarden-Bussum kan je ook nog Bussum-Zuid, Hilversum-Noord, Hilversum, Hilversum Sportpark, Hollandsche Rading en dan Utrecht Overvecht doen
aantal stations kan me geen moer schelen. Ik wil gewoon alle lijntjesquote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
aankomsttijd is dan 16.38. meer stations, minder reistijd
dus die pak je met A'dam-Hilversum..quote:Op zondag 16 april 2006 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loop het maar eens na met een lijnenkaart in de hand: Muiderpoort-diemen-weesp komt anders in gevaar
okquote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aantal stations kan me geen moer schelen. Ik wil gewoon alle lijntjes
Neequote:Op zondag 16 april 2006 15:36 schreef PeuRac het volgende:
bij 82-85 ga je van Zwolle - Zutphen - Apeldoorn - Schiphol, je kan vanaf Zwolle ook meteen naar Schiphol en dan kom je ook langs klarenbeek
En dat valt niet anders op te lossen?quote:
ja klopt, die in Leiden Centraal 23:59 x 00:01 bijvoorbeeld, als je er al weet k wat op hebt zittenquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
En ik vind de overstap tijd soms wel heel erg kraptenzij je uiteraard gecontroleerd hebt op welke perons de treinen zouden moeten aankomen/vertrekken, is 2 min overstappen wel erg krap.
kan prima hoor? soms hoef je alleen het perron over te lopenquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
En ik vind de overstap tijd soms wel heel erg kraptenzij je uiteraard gecontroleerd hebt op welke perons de treinen zouden moeten aankomen/vertrekken, is 2 min overstappen wel erg krap.
ongetwijfeld, maar dan moet je de laatste 10-20 stappen anders gaan doen. Alleen het bouwen van dit schema kostte al 2 uur. En het is gewoon maar "overal langs". Ik heb ook geen idee wat het snelste is. We moeten gewoon een paar keer zo'n route langs alle stations plannen, en dan kiezen we er daar eentje van. En ja, er zijn ongeveer 364 kwadriljard mogelijkheden, give or take a fewquote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat valt niet anders op te lossen?Dat zou namelijk een half uur schelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |