?quote:
Hij is dan ook aan PeRi gericht die 'm wel snaptquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
?
Je TT is niks mis mee maar ik snap je PI niet helemaal?
Okay? leg uit? Zodat iedereen hem snapt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij is dan ook aan PeRi gericht die 'm wel snapt
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay? leg uit? Zodat iedereen hem snapt?
Zegt genoeg lijkt mequote:
Waarom dan in het topic? Als het alleen voor PeRi bedoeld is volstaat MSN wel lijkt me?quote:
Lieve schat, waar maak je je druk om? Ik zeg iets tegen PeRi, en dat moet ik lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Waarom dan in het topic? Als het alleen voor PeRi bedoeld is volstaat MSN wel lijkt me?
Tuurlijk moet je het zelf weten of je iets tegen PeRi wilt zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Lieve schat, waar maak je je druk om? Ik zeg iets tegen PeRi, en dat moet ik lekker zelf weten.
Oh en nu je er toch over begint, het zou best een verstandig idee zijn dat men de slowchat conversaties inderdaad op MSN zouden voeren. Zo wordt het topic een stuk toegankelijker voor mensen die hier echt over Lush willen praten, want een newbie weet niet wat hem overkomt als ie hier binnenkomt. Ik denk trouwens dat #99 een mooie afsluiter is voor mij wat betreft Lush op Fok. Het was ooit leuk en gezellig, nu is het verpest..
Duitsland is over het algemeen best snelquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoop dat ie er een beetje snel is
Jaaaquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoop dat ie er een beetje snel is
Ah mooi zo! Dan ga je zeker veel plezier eraan beleven. En de t-shirts zijn zeker cutequote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup, gelukkig wel
Ben heel erg benieuwd, de t-shirts zijn sowieso leuk
Zonder gemiereneuk blijft Lush leukquote:Op woensdag 5 april 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
Don't flush your Lush!
Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Bob. het volgende:
Hij moet wel nog vanacht vol gemaakt worden hoor![]()
ik heb paars bruisbal elfje waar ik de naam van ben vergeten naast me liggen en hij ruikt lekkerOm maar even on topic te blijven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |