Screenshot maken gaat niet zo goed, want het overzicht past inmiddels niet meer op één paginaquote:Op maandag 3 april 2006 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet te geloven dit
Laat nog eens een overzichtje zien BrauN..
Misschien verdubbeld Danny het wel als je boven de ¤25,- komt...
Kan hij dan weer wegschrijven als 'donatie' voor de belastingen
maak je er 2 en plak je met paint aan elkaarquote:Op maandag 3 april 2006 16:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Screenshot maken gaat niet zo goed, want het overzicht past inmiddels niet meer op één pagina!
Dat kost teveel moeite.quote:Op maandag 3 april 2006 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maak je er 2 en plak je met paint aan elkaar![]()
Oh het gaat hier om een apple?quote:Op maandag 3 april 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kost teveel moeite.
Maar ik heb het net opgeteld en de teller staat nu op ¤15,28. Maar dat is natuurlijk nog lang niet genoeg om van op vakantie te gaan of een iBook te kopen!
Ach tonks, dat is slechts een droom... Met mijn huidige saldo mag ik blij zijn als ik me een zak aardappels kan veroorloven.quote:
Je mag wel even naar mijn Apple kijken!quote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach tonks, dat is slechts een droom... Met mijn huidige saldo mag ik blij zijn als ik me een zak aardappels kan veroorloven.
quote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach tonks, dat is slechts een droom... Met mijn huidige saldo mag ik blij zijn als ik me een zak aardappels kan veroorloven.
I-Spy24 is jouw kloon?quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Je mag wel even naar mijn Apple kijken!
[afbeelding]!
Ik heb net bami gevroten die ik gister bij m'n ouders uit de koelkast had geschoept.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Remco_h het volgende:
1034 euro in de min... 15.28 euro gestort nog een paar van die dagen en je kan weer boodschappen doen....
je mag wel een vorkje mee prikken hier, heb je meer aan.... (mag je uitkiezen wat we eten/bestellen)
doggybag mee, heb je nog een maaltje
ondankbare hond.........quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb net bami gevroten die ik gister bij m'n ouders uit de koelkast had geschoept.
Ik overleef 't wel!
*Ook geheel belangeloos een maaltijd in de aanbieding doet*quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Remco_h het volgende:
1034 euro in de min... 15.28 euro gestort nog een paar van die dagen en je kan weer boodschappen doen....
je mag wel een vorkje mee prikken hier, heb je meer aan.... (mag je uitkiezen wat we eten/bestellen)
doggybag mee, heb je nog een maaltje
slotje dan maar?quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb net bami gevroten die ik gister bij m'n ouders uit de koelkast had geschoept.
Ik overleef 't wel!
Juist!quote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Mastertje het volgende:
braaaaaaaaaaunnnnnnnnn overzicht
We hadden een inzamelings actie op bendeleider radio kunnen houden.....quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De enige connectie die jij hebt, is een mailconnectie met Nikky voor je unban![]()
En BrauN heeft dit succes aan zichzelf te danken, hij is immers een bijzonder bekende FOK!ker![]()
Ik ga mezelf binnenkort verhuren als een soort "troubleshooter"quote:Op maandag 3 april 2006 21:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
We hadden een inzamelings actie op bendeleider radio kunnen houden.....![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met ruzie maken.![]()
Straks vergeten jullie BrauN en sterft hij een hongerdood vanwege geldgebrek.
Sokken in zn bami enzoquote:Op maandag 3 april 2006 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
BrauN heeft het moeilijk mensen![]()
Redelijk onverkapte doodsverwensing?quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met ruzie maken.![]()
Straks vergeten jullie BrauN en sterft hij een hongerdood vanwege geldgebrek.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwuhahahaha, hij bedoelde het wassen van je kleding![]()
Ho ho !quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:kut gek, ik had eerst ook zoeen topic geopend over wie me wilde sponsoren, geen 1
En nu omdat hij al zijn geld aan frikandellen besteeds krijgt hij alles
je moet zo'n topic ook nooit voor jezelf openenquote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:kut gek, ik had eerst ook zoeen topic geopend over wie me wilde sponsoren, geen 1
Ja, maar jij verkoopt je roflbrommer nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:kut gek, ik had eerst ook zoeen topic geopend over wie me wilde sponsoren, geen 1
Maar ik beschouw mijn brommer als mijn huisquote:Op maandag 3 april 2006 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar jij verkoopt je roflbrommer niet![]()
BrauN verkoopt z'n complete huisraad, om te kunnen eten![]()
Toevellig gek, want je huis staat ook op lollerwielen!quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik beschouw mijn brommer als mijn huis
quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Toevellig gek, want je huis staat ook op lollerwielen!
quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
hahahahahahahaahquote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |