Gewoon 1 oblivion gate missie of een dungeon moet kunnen in een demo, je krijgt mischien een verkeerd beeld dan maar het is beter dan nietsquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Ongetwijfeld, elke keer probeer ik het weerquote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
Krijgen mensen alleen een volledig verkeerde indruk van de game.quote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Een demo van Oblivion lijkt mij het beginstukje met die dungeon.
Lijkt me nogal onmogelijk anders.
http://www.gamed.nl/view/15831quote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bij Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelen.
Ziet eruit als een opgepoetste PS2 versie... Zonde, bij Tomb Raider kunnen ze de 360 versie wel veel mooier maken...quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
quote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik Tomb Raider beter bestellen als ik 'm zo snel mogelijk voor/tijdens de release in huis wil hebben, Dimension Plus of GCshop?
* Doet uiteraard meequote:Op maandag 3 april 2006 20:34 schreef devv05 het volgende:
Met Hitman: Blood Money kan ik weer een must-have aan mn lijstje toevoegen
In de VS is ie al uit ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |