Promotie heb je altijd nodig, zat voorbeelden van goede games die niet verkopen omdat ze geen aandacht krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen beter gewoon eens een goede game maken, hebben ze niet zoveel promotie nodig om dat ding aan de man te brengen
Fifa verkoopt toch wel, maakt niet uit hoe slecht die ook elke keer is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen beter gewoon eens een goede game maken, hebben ze niet zoveel promotie nodig om dat ding aan de man te brengen
Tekken kun je sowieso vergeten en een nieuwe Soul Calibur is nog afwachten... Maar d'r is niks mis met DOA4 toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wanneer komt er trouwens weer een nieuw vechtspel zoals soul calliber of tekken
ja das jammer van het publiek wat er op af komt net als met fifa itwcquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ah leuk, die roadshow komt ook in Apeldoorn. Toevallig ook net met Koninginnedag...Ik heb dus echt geen zin om in een meurende sportzaak tussen kauwgomkauwende Marokkaanse en autochtone handjeugd naar een kutgame te kijken, laat staan om mee te doen.
Ik ben sowieso een ongezellige vent....Ga wel op een terrasje zitten die dag met de vrouw en vrienden.
20 aprilquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
FF XI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Zijn er nog mensen die deze gaan gamen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef washandje het volgende:
Alsof iemand Final Fantasy leuk vindt...
ja ik weet het niet ik heb het spel nooit gespeelt itt tot tekken bloady roar en soul calliberquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tekken kun je sowieso vergeten en een nieuwe Soul Calibur is nog afwachten... Maar d'r is niks mis met DOA4 toch?
Volgende keer ook op het doosje kijken hoe je het spelt...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ik weet het niet ik heb het spel nooit gespeelt itt tot tekken bloady roar en soul calliber
Grapjasquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Hangt er dus vanaf..quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Dat, of we wachten totdat iemand op het idee komt om een goede MMO te makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had serieus nog een beetje hoop op een leuke game hoorDan moet M$ True Fantasy online maar uit de koelkast halen.
Aangezien je geen Gold membership hoeft te hebben om een MMO te kunnen spelen kan je er al vanuit gaan dat elke MMO die op de 360 zal verschijnen betaald zal zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf..
als het gewoon via xbox live, ja dan zeker..
en als je er ook nog extra bij moet dokken, dan zeker niet !
Liever grinden dan op level 45 meer dan 2 uur bezig zijn met het zoeken van een stel lui die ook daadwerkelijk in teamverband kunnen en willen gamen, en niet alleen maar de buit voor zichzelf willen houden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat, of we wachten totdat iemand op het idee komt om een goede MMO te maken![]()
Meer dus dan grinden met mooie plaatjes erachter
waar?quote:
Precies, en dan zijn het dus gewoon hele slechte SP RPG's waarvoor je nog mag betalen ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Hartstikke leuk, MMO's...Maar je kan ze altijd beter in je eentje spelen.
zei die dat al johquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef Wessiej het volgende:
Als je goed zoekt (dimplus zuiderpark+computers, willekeurige gameshop) vind je hem morgen al.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf..
als het gewoon via xbox live, ja dan zeker..
en als je er ook nog extra bij moet dokken, dan zeker niet !
_____________________O_______________________quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |