Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op zondag 2 april 2006 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen rijdt gewoon makkelijk mee. Als hij wil dan rijdt hij iedereen er zo af.
Ik ook niet. Het is niet eens zo dat QS oppermachtig is, zoals ze dat weleens zijn in PR. Boonen is gewoon een heel stuk sterker dan de rest en dat had niets te maken met het inhouden van Bettini.quote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel naar uit jaHad niet gedacht dat het verschil ZO groot zou zijn
quote:
offdatetjequote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer dat Dekker erniet bij zit...
Inderdaad. Zolang mogelijk aanpikken, de rest komt toch niet meer terug. Eerste de beste berg zullen ze er wel meteen af zijn en dan zakken ze een heel eind terug....quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef Ericr het volgende:
Aanpikken dan maar voor Schmitz, zijn toch punten als je voorop blijft.
http://www.sportwereld.be/GT/Index.aspx?genericId=118quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke site heeft een goede live coverage?
En online beelden is zeker helemaal te veel gevraagd?
Ik hoop eigenlijk dat hij wint. Dat zou geweldig zijn zo'n outsider die Vlaanderens Mooiste wint.quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie heeft er allemaal Julia Cegarra in zijn prono?
Ja idd, zoals hij doortrok op de Koppenberg.. Deed een beetje aan Haile Gebrselassie denken zoals die in zijn beste dagen de 10 km liep: tot 2 ronden voor het eind de rest laten denken dat ze een kans hebben, en dan de gasklep open en gewoon iedereen laten staanquote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is niet eens zo dat QS oppermachtig is, zoals ze dat weleens zijn in PR. Boonen is gewoon een heel stuk sterker dan de rest en dat had niets te maken met het inhouden van Bettini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |