Ik vind het op dit moment ontzettend spannend. Die verhaallijn over Luciel en haar MPS is echt cool. Haar andere persoonlijkheid vermoordt zo maar drie mensen en ze weet er zelf niks van! Dat de moorden allemaal op een thema zijn gebaseerd (verdroging, verstikking, enz.) is ook erg cool. Ik vind de verhaallijn van Aafke wel een beetje luguber, gaat ze echt de serie uit?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 07-11-2002 12:45]
quote:GTST?? Ik kan et mis hebben maar staat er in de topictitel niet ONDERWEG NAAR MORGEN?
Op donderdag 06 december 2001 16:08 schreef Acathla het volgende:
Volgens mij zijn de GTST topics echt een pijn in het figuurlijke internet c.q. mod hart van Verbal
schele kip..
quote:Welke rol speelt die Marit?
Op vrijdag 07 december 2001 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
volgens mij is die rare gozer met die megabril de vader van luciel(heb ik geloof ik een half jaar geleden ook als eens een shotje gezien) en hij maakt haar verdacht.
Btw, renee komt vanaf 2 januari weer terug in de serie.
en die doos, marit van bohemen, die kan dus niet acteren
En de acteerprestaties van de meerdere zijn niet om over naar huis te schrijven, maar altijd beter als bij GTST.
quote:die marit speelt die blonde tvproducer (of ziets)die met olaf zit te slijmen om daan te krijgen voor een programma
Op vrijdag 07 december 2001 22:14 schreef D.Rose het volgende:[..]
Welke rol speelt die Marit?
En de acteerprestaties van de meerdere zijn niet om over naar huis te schrijven, maar altijd beter als bij GTST.
quote:ik erger me bij onderweg naar morgen vaak aan de slechte acteerprestaties van de meeste acteurs, slechts een enkeling (aafke bijvoorbeeld) doet het wel goed. Bij gtst heb ik hier nooit last van, op een enkele (jonge) acteur m/v na..
Op vrijdag 07 december 2001 22:14 schreef D.Rose het volgende:[..]
quote:NEE!!!
Op zaterdag 08 december 2001 15:48 schreef Vivi het volgende:
Ed!!!!! Ed was terug!!!!
quote:Ik moet bekennen dat ik al zeker 5 jaar geen aflevering van GTST heb gezien, dus het kan zijn dat het niveau sindsdien gestegen is.
Op zaterdag 08 december 2001 19:55 schreef ieny het volgende:[..]
ik erger me bij onderweg naar morgen vaak aan de slechte acteerprestaties van de meeste acteurs, slechts een enkeling (aafke bijvoorbeeld) doet het wel goed. Bij gtst heb ik hier nooit last van, op een enkele (jonge) acteur m/v na..
Aafke blijft dus leven. Vond het wel een beetje erg trieste aflevering gisteren!
quote:onderweg naar de prullebak
Op donderdag 06 december 2001 16:01 schreef Marble het volgende:
Ik vind het op dit moment ontzettend spannend. Die verhaallijn over Luciel en haar MPS is echt cool. Haar andere persoonlijkheid vermoordt zo maar drie mensen en ze weet er zelf niks van! Dat de moorden allemaal op een thema zijn gebaseerd (verdroging, verstikking, enz.) is ook erg cool. Ik vind de verhaallijn van Aafke wel een beetje luguber, gaat ze echt de serie uit?
The Good Looking Gobling
quote:soap is opium voor het volk
Op zaterdag 08 december 2001 19:55 schreef ieny het volgende:[..]
ik erger me bij onderweg naar morgen vaak aan de slechte acteerprestaties van de meeste acteurs, slechts een enkeling (aafke bijvoorbeeld) doet het wel goed. Bij gtst heb ik hier nooit last van, op een enkele (jonge) acteur m/v na..
Good looking gobling
Is Lizzy de serie uit? En wat is die Daan irritant he? Met z'n domme showtje!
quote:Daan is best lekker maar moet gewoon z'n kop houden, Waar ik me pas echt aan erger is die verschrikkelijke Marit van Bohemen met die geitenkop en die kutstem van 'r
Op woensdag 23 januari 2002 22:03 schreef Marble het volgende:
schopIs Lizzy de serie uit? En wat is die Daan irritant he? Met z'n domme showtje!
* Gaat zich asap inschijven bij Harry Klooster na het zien van deze wanstaltigheid, er is nog hoop!
aafke mag er wel uit vind ik ...
ik haat haar
Dat is zo'n 6 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |