abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2001 @ 16:01:31 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2396096

Ik vind het op dit moment ontzettend spannend. Die verhaallijn over Luciel en haar MPS is echt cool. Haar andere persoonlijkheid vermoordt zo maar drie mensen en ze weet er zelf niks van! Dat de moorden allemaal op een thema zijn gebaseerd (verdroging, verstikking, enz.) is ook erg cool. Ik vind de verhaallijn van Aafke wel een beetje luguber, gaat ze echt de serie uit?

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 07-11-2002 12:45]

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 6 december 2001 @ 16:08:06 #2
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_2396169
Volgens mij zijn de GTST topics echt een pijn in het figuurlijke internet c.q. mod hart van Verbal
Love will be my strongest weapon
pi_2399410
quote:
Op donderdag 06 december 2001 16:08 schreef Acathla het volgende:
Volgens mij zijn de GTST topics echt een pijn in het figuurlijke internet c.q. mod hart van Verbal
GTST?? Ik kan et mis hebben maar staat er in de topictitel niet ONDERWEG NAAR MORGEN?

schele kip..

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_2399489
Volgens mij heeft de vader van Luciel het gedaan, nou ja, niet dat ik dat zelf heb bedacht, maar zoiets kon ik uit de nieuwe Veronica gids opmaken...
pi_2411489
volgens mij is die rare gozer met die megabril de vader van luciel(heb ik geloof ik een half jaar geleden ook als eens een shotje gezien) en hij maakt haar verdacht.
Btw, renee komt vanaf 2 januari weer terug in de serie.
en die doos, marit van bohemen, die kan dus niet acteren
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator vrijdag 7 december 2001 @ 22:14:57 #6
18653 crew  D.
pi_2411537
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
volgens mij is die rare gozer met die megabril de vader van luciel(heb ik geloof ik een half jaar geleden ook als eens een shotje gezien) en hij maakt haar verdacht.
Btw, renee komt vanaf 2 januari weer terug in de serie.
en die doos, marit van bohemen, die kan dus niet acteren
Welke rol speelt die Marit?

En de acteerprestaties van de meerdere zijn niet om over naar huis te schrijven, maar altijd beter als bij GTST.

pi_2417789
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 22:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Welke rol speelt die Marit?

En de acteerprestaties van de meerdere zijn niet om over naar huis te schrijven, maar altijd beter als bij GTST.

die marit speelt die blonde tvproducer (of ziets)die met olaf zit te slijmen om daan te krijgen voor een programma
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 8 december 2001 @ 15:48:29 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2417814
Ed!!!!! Ed was terug!!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 8 december 2001 @ 19:55:30 #9
19260 ieny
santa girl ..
pi_2420056
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 22:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik erger me bij onderweg naar morgen vaak aan de slechte acteerprestaties van de meeste acteurs, slechts een enkeling (aafke bijvoorbeeld) doet het wel goed. Bij gtst heb ik hier nooit last van, op een enkele (jonge) acteur m/v na..
Ik wou dat het het hele jaar door KERST was!!!
  zaterdag 8 december 2001 @ 22:55:04 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2421582
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 15:48 schreef Vivi het volgende:
Ed!!!!! Ed was terug!!!!
NEE!!! Echt waar?!? Ik moet maandag nog de herhaling kijken, want ik kijk 's avonds altijd Will & Grace!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator zaterdag 8 december 2001 @ 23:02:51 #11
18653 crew  D.
pi_2421676
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 19:55 schreef ieny het volgende:

[..]

ik erger me bij onderweg naar morgen vaak aan de slechte acteerprestaties van de meeste acteurs, slechts een enkeling (aafke bijvoorbeeld) doet het wel goed. Bij gtst heb ik hier nooit last van, op een enkele (jonge) acteur m/v na..

Ik moet bekennen dat ik al zeker 5 jaar geen aflevering van GTST heb gezien, dus het kan zijn dat het niveau sindsdien gestegen is.
pi_2421742
Topic naar mijn hart!
Het is idd. reuzespannend op het moment.
Alhoewel, als je al lang kijkt dan heb je de dader al herkent.

Aafke blijft dus leven. Vond het wel een beetje erg trieste aflevering gisteren!

maandag 10 december 2001 @ 12:42:17 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2436093
Ed was inderdaad eventjes terug, ik heb wel een traantje weggepinkt!
pi_2436120
quote:
Op donderdag 06 december 2001 16:01 schreef Marble het volgende:
Ik vind het op dit moment ontzettend spannend. Die verhaallijn over Luciel en haar MPS is echt cool. Haar andere persoonlijkheid vermoordt zo maar drie mensen en ze weet er zelf niks van! Dat de moorden allemaal op een thema zijn gebaseerd (verdroging, verstikking, enz.) is ook erg cool. Ik vind de verhaallijn van Aafke wel een beetje luguber, gaat ze echt de serie uit?
onderweg naar de prullebak

The Good Looking Gobling

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_2436154
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 19:55 schreef ieny het volgende:

[..]

soap is opium voor het volk
als je 80 bent, kwijlt en random ongecontroleerde boeren laat kan ik me voorstellen dat je de moeite neemt om ernaar te kijken...

Good looking gobling

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_2437694
ahhh prachtige soap
kan niet meer zonder!
heb vanmorgen de herhaling gezien omdat ik vrijdagavond druk was met ruzie maken met iemand
aafke gaat de serie niet uit
ze heeft Ed weer gezien, jaja
beetje ongeloofwaardig maar ja.. das juist het leuke (vind ik) aan al die soaps
ik vind onderweg misschien nog wel leuker als gtst, dat is steeds hetzelfde
cleo en gijs en die hoeren, en ludo en jeanine ofzoiets en altijd met die zeurende meike
komt me de neus een beeeetje uit
maar ja, het is al jaren elke dag een vast "soapuurtje" dus ik blijf wel kijken, bovendien zit RIK er nog steeds in, mjuummie ok hij is misschien een beetje oud maar kijken mag..
alleen kijk ik de laatste tijd vaker naar mad about you om 20.00 uur
maar onderweg naar morgen blijf ik zeker wel kijken, word nog een probleem de komende kerstvakantie ben ik veel van huis.. moet ik het een aantal keer missen ben ik bang ach ja
gday vind ik dan toch net iets belangrijker als onm dusss
  vrijdag 14 december 2001 @ 23:42:10 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2492627
Ik wil dat Margot weer met Victor gaat..en Victor moet weer es wat gemener worden..ik mos zijn Victor "wheheheheh' lachje
pi_2560438
WOW, zagen jullie dat???
een grote poster van ABBA in die scene met luciel en der vader, dat ze ff teruggingen in de tijd
geweldig
  zondag 23 december 2001 @ 23:07:15 #19
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_2591097
Het gaat echt errug slecht met Luciel zeg, die gaat hier nog een trauma aan overhouden! En weer een nieuwe verhaallijn geboren.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  woensdag 23 januari 2002 @ 22:03:21 #20
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2915814
schop

Is Lizzy de serie uit? En wat is die Daan irritant he? Met z'n domme showtje!

woensdag 23 januari 2002 @ 22:10:26 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2915908
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 22:03 schreef Marble het volgende:
schop

Is Lizzy de serie uit? En wat is die Daan irritant he? Met z'n domme showtje!

Daan is best lekker maar moet gewoon z'n kop houden, Waar ik me pas echt aan erger is die verschrikkelijke Marit van Bohemen met die geitenkop en die kutstem van 'r Die harses hadden ze meteen moeten volproppen met die "Geweldig GeNoten" van 'r en 'r met een extra jaarvoorraad aan d'r enkels in het kanaal moeten gooien~!!

* Gaat zich asap inschijven bij Harry Klooster na het zien van deze wanstaltigheid, er is nog hoop!

woensdag 23 januari 2002 @ 22:12:21 #22
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2915946
Weet je wat nog veel erger is dan Marit van Bohemen? Robin Rienstra! Die komt ook in Onderweg naar Morgen
pi_2915956
kzag Daan laatst nog in de V&D

aafke mag er wel uit vind ik ...
ik haat haar

Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
  woensdag 23 januari 2002 @ 22:19:32 #24
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2916056
Aafke krijgt een nieuwe liefde, dus die blijft nog wel even denk ik. Ik vind dat ze een spannende verhaallijn voor Daphne moeten maken. Nu is ze eindelijk terug van weggeweest en dan laten ze haar thuis zitten bij Aafke en werken in het Seepaert! Kom op zeg, die meid verdient een mysterieuze moord om op te lossen en wat vechtscenes!
  woensdag 23 januari 2002 @ 22:24:13 #25
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_2916106
Daphne was mooi in die vecht scene met Joyce toen Frank in een rolstoel zat.

Dat is zo'n 6 jaar geleden.

The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')