je kan natuurlijk ook wat doen aan je over gevoeligheid.quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Mensen die schelden met ziektes, hebben wss geen besef van wat ze aan kunnen richten bij anderen. En dat dat mss wel heel gevoelig is, ik vind dat die mensen dus idd wat beter moeten nadenken, voordat ze meteen allerlei ziektes uitroepen!!

ik blijf erbij dat IK meer last heb dan JIJ of wie dan ook als ik mijn teen stoot..quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Mensen die schelden met ziektes, hebben wss geen besef van wat ze aan kunnen richten bij anderen. En dat dat mss wel heel gevoelig is, ik vind dat die mensen dus idd wat beter moeten nadenken, voordat ze meteen allerlei ziektes uitroepen!!

Kankerafdeling emma kinderziekenhuis ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat IK meer last heb dan JIJ of wie dan ook als ik mijn teen stoot..
kijk, als je nou in een ziekenhuis dat soort dingen gaat schreeuwen, das niet lief, maar je kan moraliserend gepraat ook erg overdrijven imho.

vind je dat grappig?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kankerafdeling emma kinderziekenhuis ofzo![]()

Een praatgroep oprichten ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef oelewappers het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook wat doen aan je over gevoeligheid.
de wereld is hard![]()

Ik red mezelf wel hoor in deze wereldquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef oelewappers het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook wat doen aan je over gevoeligheid.
de wereld is hard![]()

wees dan consequent en scheld dan ook niet met homo en dergelijke, dat is ook kwetsendquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:

Ja vind ik ook, dat doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
wees dan consequent en scheld dan ook niet met homo en dergelijke, dat is ook kwetsend![]()

fout, doch mild humoristisch.quote:

echt niet, je wilt té graagquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Laat je nemen ofzo mens, doe IETS... want zo word je niet oud.

ow, dus kut zeggen mag wel?quote:

volgens mij wordt ze zo juist heeeeeeeeeeeeeel snel oudquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
fout, doch mild humoristisch.
Pleur effe een end op met je ultra correcte gelul en kom terug wanneer ik daar daadwerkelijk scheldend en tierend rondloop. Goed?
Laat je nemen ofzo mens, doe IETS... want zo word je niet oud.

ze?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
volgens mij wordt ze zo juist heeeeeeeeeeeeeel snel oud

ben ik niet dusquote:Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
ow, hij? sorry, ik hield je voor een zeikerig vrouwmensch

misschien niet, maar wel eerlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef CrazyPhunk het volgende:
niet grappig

inderdaad, voor een man ben je wel een vreselijke theemuts.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef CrazyPhunk het volgende:
niet grappig

ach beter een theemuts dan een breezerkutje, toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
inderdaad, voor een man ben je wel een vreselijke theemuts.
Wil je niks aanpraten verder hoor.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |