quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef beestjuh het volgende:
Schelden met ziektes, ben je nou helemaal betoeterd? Er zijn verdikkie zoveel andere manieren om je infantiele mening duidelijk te maken zonder daar mensen mee te kwetsen.
Als je je woorden kracht bij moet zetten met een ziekte dan stelt datgene wat je duidelijk wil maken vast niet zo veel voor...
Schelden met ziektes gebeurt imo vooral door mensen met een inferieure fantasie.

Over inferieur gesprokenquote:Op maandag 3 april 2006 09:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog nooit bij een doorsnee voetbalwedstrijd van de 3e klasse zuidwest geweest zeker?

Ach ja, laten we het erop houden dat er soms enkele ziektes de revue passerenquote:

Vieuwsquote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
vieuws: 1444
en zo weinig mensen die iets zinnigs te zeggen hebben

goh? meen je dat nou?quote:Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach ja, laten we het erop houden dat er soms enkele ziektes de revue passeren

Toch vind ik het zelf onnodig om je helemaal lens te schelden om een of ander spelletjequote:

Dat is juist keigrappig man!quote:Op maandag 3 april 2006 10:03 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Toch vind ik het zelf onnodig om je helemaal lens te schelden om een of ander spelletje

Wat een onzin. Ik kan me prima uitdrukken. Als ik er voor kies me kort maar krachtig uit te drukken en daar het woord 'kanker' bij te gebruiken, dan kies ik er voor om me zo uit te drukken. Dan brengt dat de boodschap over zoals ik die over wíl brengen.quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef beestjuh het volgende:
Schelden met ziektes gebeurt imo vooral door mensen met een inferieure fantasie.

oftewel je hebt een inferieure fantasiequote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me prima uitdrukken. Als ik er voor kies me kort maar krachtig uit te drukken en daar het woord 'kanker' bij te gebruiken, dan kies ik er voor om me zo uit te drukken. Dan brengt dat de boodschap over zoals ik die over wíl brengen.
Inferieure fantasie of verstandelijke vermogens hebben daar niets mee te maken.

Nee, jij wel inferieure verstandelijke vermogens zo te zien.quote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
oftewel je hebt een inferieure fantasie

Maar misschien beledig je dan wel iemand die nogal gevoelig is voor renners!quote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Chandler het volgende:
Vind schelden in het algemeen iets zwaks... het heeft totaal geen nut, ga anders gewoon een rondje rennen oid... doe je tenminste nog eens wat nuttigs...

dankjewelquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger en offtopic verwijderd.
Ook de het onnodig gebruik van erge ziekten mag achterwege blijven.

niet alleen maar om te klieren (wel een klein beetjequote:

Funk is een muziekstroming afkomstig uit Noord-Amerika, die voornamelijk ontwikkeld werd door een groep muzikanten rondom James Brown. Funkmuziek leunt sterk op percussie, baslijnen, slaggitaren en blaasinstrumenten.quote:Op maandag 3 april 2006 18:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
niet alleen maar om te klieren (wel een klein beetje)
maarreh, weet je wel wat Funk oorspronkelijk betekent? En is dat dan niet tamelijk onbehoorlijk?

En dat de muziek funk heet (leuk dat je james brown in deze context noemt) heeft natuurlijk niets te maken met de seks die er vanaf druipt, mits je goeie funk hebt that is..quote:Op maandag 3 april 2006 19:26 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Funk is een muziekstroming afkomstig uit Noord-Amerika, die voornamelijk ontwikkeld werd door een groep muzikanten rondom James Brown. Funkmuziek leunt sterk op percussie, baslijnen, slaggitaren en blaasinstrumenten.
In de jaren zeventig ontstond een nieuwe stroming binnen de funk die George Clinton P Funk noemde. Artiesten als Bootsy Collins, Larry Graham, Ohio Players, The Commodores, War, Earth Wind and Fire, Mass Production, Slave, en Lakeside zijn goede voorbeelden hiervan.
Vanaf de jaren tachtig was funk voornamelijk van invloed op de grooves en samples in respectievelijk de disco en de hiphop. In Nederland werd P Funk in de jaren negentig vooral uitgedragen door de band Gotcha!.

ach kom nou toch.... overdrijven is ook een vak. Sjonge jonge heequote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Mensen die schelden met ziektes, hebben wss geen besef van wat ze aan kunnen richten bij anderen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |