Opstappen bij de Albert Heijn. Met z'n allen in de Peter Langhoutbus!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanuit Geleen !
Wat een reisquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Opstappen bij de Albert Heijn. Met z'n allen in de Peter Langhoutbus!![]()
Of de waterfiets.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan ook met de boot.
Overigens was dit vast ook wel gebeurd als je wel een accent had, 't is niet alsof een muts die zo dom kan zeiken ook nog Engelse accenten zou herkennen ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef maartena het volgende:
Ik spreek vrijwel accentloos Engels. Heeft ook wel eens tot grappige situaties geleid trouwens.... [knipknip]
KLM familie, dus soms.quote:
Ja, Kroaten, croatian airlines of zoiets, vriend van me die aan de VN missie daar meedeed zei het heel treffend, ik vlieg nog liever in het vrachtruim van een hercules.quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Mag je dan een hele koffer als handbaggage meenemen? Trouwens het is ook ziek om te worden als je ziet wat mensen allemaal meenemen aan handbagage. Wat nemen ze uberhaupt mee?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zeg tegen die zweetsok "je hebt nogal wat bagage bij je voor een vluchtje van amper 2 uur zeg"...
stond ze zo dom te hinniken... jezus zeg
Owja zoiets. Is wel toegestaan, maar waarom zou je in hemelsnaam zo'n ding mee moeten nemen in de cabine. Voor zakenreizigers kan ik me voorstellen dat het handig is: weinig spullen, snel in en uit door niet te hoeven wachten op de bagage in de aankomsthal. Maar misschien was deze vrouw ook wel een zakenreiziger. Ik weet het niet...quote:Op zondag 16 april 2006 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
ja blijkbaar wel
zo'n ding met zo'n handvat weet je wel
of hoe noem je dat
een trolley ofzo?
quote:Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Mag je dan een hele koffer als handbaggage meenemen? Trouwens het is ook ziek om te worden als je ziet wat mensen allemaal meenemen aan handbagage. Wat nemen ze uberhaupt mee?Persoonlijk heb ik genoeg aan een rugzak met primaire spullen (paspoort, ticket, boek..etc.) erin.
Owja... Ook nog meegemaakt met Garuda Indonesia. Mochten we Premium Class reizen omdat omdat we een ticket over hadden. (Normaal betaal je daar nog een toeslag van een bedrag ergens in de honderd op). Stelt overigens geen ruk voor. 5 cm meer beenruimte en eigen tv (die het niet eens deed).
Anyway, komen er tijdens de vlucht een paar hollanders naar boven en gingen gewoon zitten onder het mom van ik heb pijn in m'n benen/rug. Vervolgens ook nog zo'n überlaag 'sambal-bij'-geintje maken.![]()
Wat heeft de vluchtduur nou weer met je hoeveelheid bagage te maken?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
"je hebt nogal wat bagage bij je voor een vluchtje van amper 2 uur zeg"...
Wat moet je in godsnaam nou met een KOFFER bij je handbagage? Flikker dat ding gewoon in het ruimbagage, klaar.quote:Op maandag 17 april 2006 19:58 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Wat heeft de vluchtduur nou weer met je hoeveelheid bagage te maken?![]()
![]()
Volgens mij niet. Het is nogal makkelijk om te claimen dat je dure laptop van $3000 in je koffer zat namelijk....quote:Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef LoggedIn het volgende:
kan je je daarvoor verzekeren trouwens?
Ik denk dat het niet gaat om TIJDENS de vlucht, want zelfs op een vlucht van 15 uur heb je echt niet veel meer nodig dan wat snacks en een boek ofzo. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die graag veel meenemen op vakantie, zeker als ze ergens 3 weken rondlopen. En dan is een handkoffer best makkelijk in de handbagage.quote:Op maandag 17 april 2006 20:36 schreef Omnifacer het volgende:
Als je twee uur in zo'n zeepkist zit, heb je dan een hele koffer nodig aan handbagage? Zou een tijdschrift en een flesje water niet genoeg zijn?
maar kleding is ook waardevol hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is nogal makkelijk om te claimen dat je dure laptop van $3000 in je koffer zat namelijk....
De luchtvaartmaatschappij is trouwens ook nooit verantwoordelijk als iets kwijt raakt.... als je bagage ergens anders heen is gevlogen, dan weten ze het meestal en komt het een dag of 2 later allemaal wel weer goed..... Het vliegveld verzorgd de bagage verder, en als er daar iets kwijtraakt is in principe het vliegveld verantwoordelijk. Maar die besteden het meestal weer uit aan een 3e partij die daar weer werkt, en dan krijg je dus een getouwtrek tussen jij, de luchtvaartmaatschappij, het vliegveld van vertrek, het vliegveld waar je geland bent, de vliegvelden die gebruikt zijn als tussenlanding, en alle 3d-party bedrijven die bagage verzorgen.
Kortom, als een koffer echt kwijt is en niet meer door het computer systeem gevonden kan worden, dan kun je nog eens kijken of het niet gevonden wordt aan het einde van de dag ofzo..... zo niet, dan ben je vrij zeker je koffer echt kwijt. Ik stop ook meestal alleen kleren en makkelijk te vervangen dingen in mijn koffer, alles wat waardevol is gaat in de handbagage zodat ik er zelf oog op heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |