abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36972563
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanuit Geleen !
Opstappen bij de Albert Heijn. Met z'n allen in de Peter Langhoutbus!
pi_36972573
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:14 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Opstappen bij de Albert Heijn. Met z'n allen in de Peter Langhoutbus!
Wat een reis

Hopen dat er een tv in de bus zit
pi_36972684
Ik kan ook met de boot.
  zaterdag 15 april 2006 @ 01:22:36 #154
36666 Furious
animalist.
pi_36972687
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan ook met de boot.
Of de waterfiets.
Ik post om het posten.
pi_36972844
Jaaa:

Dan wil ik deze!
pi_36980032
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef maartena het volgende:
Ik spreek vrijwel accentloos Engels. Heeft ook wel eens tot grappige situaties geleid trouwens.... [knipknip]
Overigens was dit vast ook wel gebeurd als je wel een accent had, 't is niet alsof een muts die zo dom kan zeiken ook nog Engelse accenten zou herkennen ofzo. Wel heel mooi aangepakt.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:50:43 #157
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36983520
Haha, iedereen die denkt dat ie accentloos Engels spreekt

Dream on!

Dat je accent minimaal is wil ik nog wel geloven, maar accentloos spreek je nooit!

overigens wel een leuk verhaal van dat terrasje
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:07:55 #158
67385 ROG
Go on, say it.
pi_36990210
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 00:45 schreef Furious het volgende:

[..]

Jij betaalt?
KLM familie, dus soms.

edit: overigens zie ik er de meerwaarde wel van in, vooral op lange vluchten is m'n fysieke gestel van 1.89m wel wat pingels waard.
  zondag 16 april 2006 @ 14:03:16 #159
107133 randfiguur
Europeaan in Azie
pi_37004293
Nederlanders in vliegtuigen

1 woord: Britten...
  zondag 16 april 2006 @ 23:04:03 #160
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37019564
Aaaaaaargh...

Vloog laatst van Gerona naar Eindhoven met RyanAir, is er een Nederlands wijf, blonde korte haren, 40 jaar, met beugel, die fucking een hele koffer als handbagage meeneemt. Sodemieter op man. Zodat ze bij de bagageband niet hoeft te wachten.

Tot overmaat van ramp moest inderdaad net na het landen meteen die GSM aan. Ahhh wat een rottig mens was dat...
  zondag 16 april 2006 @ 23:16:07 #161
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37019900
Ik zeg tegen die zweetsok "je hebt nogal wat bagage bij je voor een vluchtje van amper 2 uur zeg"...

stond ze zo dom te hinniken... jezus zeg
  zondag 16 april 2006 @ 23:24:23 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37020096
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Ja, Kroaten, croatian airlines of zoiets, vriend van me die aan de VN missie daar meedeed zei het heel treffend, ik vlieg nog liever in het vrachtruim van een hercules.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37020378
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zeg tegen die zweetsok "je hebt nogal wat bagage bij je voor een vluchtje van amper 2 uur zeg"...

stond ze zo dom te hinniken... jezus zeg
Mag je dan een hele koffer als handbaggage meenemen? Trouwens het is ook ziek om te worden als je ziet wat mensen allemaal meenemen aan handbagage. Wat nemen ze uberhaupt mee? Persoonlijk heb ik genoeg aan een rugzak met primaire spullen (paspoort, ticket, boek..etc.) erin.

Owja... Ook nog meegemaakt met Garuda Indonesia. Mochten we Premium Class reizen omdat omdat we een ticket over hadden. (Normaal betaal je daar nog een toeslag van een bedrag ergens in de honderd op). Stelt overigens geen ruk voor. 5 cm meer beenruimte en eigen tv (die het niet eens deed).

Anyway, komen er tijdens de vlucht een paar hollanders naar boven en gingen gewoon zitten onder het mom van ik heb pijn in m'n benen/rug. Vervolgens ook nog zo'n überlaag 'sambal-bij'-geintje maken.
  zondag 16 april 2006 @ 23:35:39 #164
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37020421
ja blijkbaar wel

zo'n ding met zo'n handvat weet je wel

of hoe noem je dat

een trolley ofzo?
pi_37020545
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
ja blijkbaar wel

zo'n ding met zo'n handvat weet je wel

of hoe noem je dat

een trolley ofzo?
Owja zoiets. Is wel toegestaan, maar waarom zou je in hemelsnaam zo'n ding mee moeten nemen in de cabine. Voor zakenreizigers kan ik me voorstellen dat het handig is: weinig spullen, snel in en uit door niet te hoeven wachten op de bagage in de aankomsthal. Maar misschien was deze vrouw ook wel een zakenreiziger. Ik weet het niet...
  zondag 16 april 2006 @ 23:42:06 #166
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37020587
Ikke wel... Ze had twee krijsende mormels bij zich, en een ontzettende badmuts als partner...
pi_37039622
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef Zephyrus het volgende:

[..]

Mag je dan een hele koffer als handbaggage meenemen? Trouwens het is ook ziek om te worden als je ziet wat mensen allemaal meenemen aan handbagage. Wat nemen ze uberhaupt mee? Persoonlijk heb ik genoeg aan een rugzak met primaire spullen (paspoort, ticket, boek..etc.) erin.

Owja... Ook nog meegemaakt met Garuda Indonesia. Mochten we Premium Class reizen omdat omdat we een ticket over hadden. (Normaal betaal je daar nog een toeslag van een bedrag ergens in de honderd op). Stelt overigens geen ruk voor. 5 cm meer beenruimte en eigen tv (die het niet eens deed).

Anyway, komen er tijdens de vlucht een paar hollanders naar boven en gingen gewoon zitten onder het mom van ik heb pijn in m'n benen/rug. Vervolgens ook nog zo'n überlaag 'sambal-bij'-geintje maken.

Van de zomer vlieg ik naar Kreta met (ik dacht) Arke Air. Leuke chartervlucht natuurlijk, ik zal mijn belevenissen met jullie delen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 17 april 2006 @ 19:58:23 #168
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_37040601
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
"je hebt nogal wat bagage bij je voor een vluchtje van amper 2 uur zeg"...
Wat heeft de vluchtduur nou weer met je hoeveelheid bagage te maken?
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_37040838
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:58 schreef Okkie_ het volgende:

[..]

Wat heeft de vluchtduur nou weer met je hoeveelheid bagage te maken?
Wat moet je in godsnaam nou met een KOFFER bij je handbagage? Flikker dat ding gewoon in het ruimbagage, klaar.
  maandag 17 april 2006 @ 20:36:36 #170
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37042025
Als je twee uur in zo'n zeepkist zit, heb je dan een hele koffer nodig aan handbagage? Zou een tijdschrift en een flesje water niet genoeg zijn?
pi_37043607
lijkt me wel kut als je aankomt op bestemming en dan blijkt dat je koffer ergens anders heengevlogen is of dat ie helemaal kwijt is

kan je je daarvoor verzekeren trouwens?
  maandag 17 april 2006 @ 21:48:59 #172
144296 Hakbar
Neem een snuif...
pi_37045025
Voortaan toch maar een eerste klasje overwegen?
... en pak een fuif!
  maandag 17 april 2006 @ 22:05:02 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37045639
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef LoggedIn het volgende:
kan je je daarvoor verzekeren trouwens?
Volgens mij niet. Het is nogal makkelijk om te claimen dat je dure laptop van $3000 in je koffer zat namelijk....

De luchtvaartmaatschappij is trouwens ook nooit verantwoordelijk als iets kwijt raakt.... als je bagage ergens anders heen is gevlogen, dan weten ze het meestal en komt het een dag of 2 later allemaal wel weer goed..... Het vliegveld verzorgd de bagage verder, en als er daar iets kwijtraakt is in principe het vliegveld verantwoordelijk. Maar die besteden het meestal weer uit aan een 3e partij die daar weer werkt, en dan krijg je dus een getouwtrek tussen jij, de luchtvaartmaatschappij, het vliegveld van vertrek, het vliegveld waar je geland bent, de vliegvelden die gebruikt zijn als tussenlanding, en alle 3d-party bedrijven die bagage verzorgen.

Kortom, als een koffer echt kwijt is en niet meer door het computer systeem gevonden kan worden, dan kun je nog eens kijken of het niet gevonden wordt aan het einde van de dag ofzo..... zo niet, dan ben je vrij zeker je koffer echt kwijt. Ik stop ook meestal alleen kleren en makkelijk te vervangen dingen in mijn koffer, alles wat waardevol is gaat in de handbagage zodat ik er zelf oog op heb.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 17 april 2006 @ 22:06:42 #174
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37045690
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:36 schreef Omnifacer het volgende:
Als je twee uur in zo'n zeepkist zit, heb je dan een hele koffer nodig aan handbagage? Zou een tijdschrift en een flesje water niet genoeg zijn?
Ik denk dat het niet gaat om TIJDENS de vlucht, want zelfs op een vlucht van 15 uur heb je echt niet veel meer nodig dan wat snacks en een boek ofzo. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die graag veel meenemen op vakantie, zeker als ze ergens 3 weken rondlopen. En dan is een handkoffer best makkelijk in de handbagage.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_37045902
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Het is nogal makkelijk om te claimen dat je dure laptop van $3000 in je koffer zat namelijk....

De luchtvaartmaatschappij is trouwens ook nooit verantwoordelijk als iets kwijt raakt.... als je bagage ergens anders heen is gevlogen, dan weten ze het meestal en komt het een dag of 2 later allemaal wel weer goed..... Het vliegveld verzorgd de bagage verder, en als er daar iets kwijtraakt is in principe het vliegveld verantwoordelijk. Maar die besteden het meestal weer uit aan een 3e partij die daar weer werkt, en dan krijg je dus een getouwtrek tussen jij, de luchtvaartmaatschappij, het vliegveld van vertrek, het vliegveld waar je geland bent, de vliegvelden die gebruikt zijn als tussenlanding, en alle 3d-party bedrijven die bagage verzorgen.

Kortom, als een koffer echt kwijt is en niet meer door het computer systeem gevonden kan worden, dan kun je nog eens kijken of het niet gevonden wordt aan het einde van de dag ofzo..... zo niet, dan ben je vrij zeker je koffer echt kwijt. Ik stop ook meestal alleen kleren en makkelijk te vervangen dingen in mijn koffer, alles wat waardevol is gaat in de handbagage zodat ik er zelf oog op heb.
maar kleding is ook waardevol hoor op zich niet raar dat mensen koffers meenemen op handbagage dan dat ik al mn kleding kwijt ben lijkt me echt erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')