quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef AffenStrudel het volgende:
Whehe, toen ik van amerika naar nederland terug vloog, zaten er ook van die paupers om krokketen te vragen.
"I want a Kroket", en maar doorzeuren over waarom ze dat niet hebben![]()
Frituurvet en Turbulentiequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef AffenStrudel het volgende:
Whehe, toen ik van amerika naar nederland terug vloog, zaten er ook van die paupers om krokketen te vragen.
"I want a Kroket", en maar doorzeuren over waarom ze dat niet hebben![]()
Op Schiphol heb je nu van die ´rookpalen´ bij de bagage band in een hoekje. Werkt prima, kun je lekker sigaretje roken zonder anderen tot last te zijn, en tevens de band in de gaten houden of je bagage eraan komt. Prima geregeld, iedereen blijquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Had ik dus op LAX een keer.... Kom ik net terug uit Amsterdam, ik stap uit de Boeing van KLM, vlak bij me een Nederlander die zodra ie uit het vliegtuig stapte (11 uur vliegen) vroeg: "Where is the smoking area?", Met als antwoord: "There are no smoking area's in this Terminal, smoking is prohibited. You can smoke outside when you exit the Terminal."
Natuurlijk moesten ze dus nog eerst door de douane in, en het was extra druk omdat ook een boeing uit Korea was geland met 400 pasagiers bij die Terminal en nog wat andere vliegtuigen. Ik kwam snel door de douane heen omdat ik als Greencard Holder toen gewoon bij de U.S. Citizens rij kon gaan staan, en die was iets korter.
En ik zag dus die Nederlandse gast in de rij staan spelend met aansteker en peuk achter z'n oor een beetje zenuwachtig heen en weer te kijken.
Dan bagage ophalen, en dan sta je heel dicht bij de deur naar buiten....Gaat die gast dus eerst naar buiten om te paffen, en wil ie daarna weer naar binnen komt ie er achter dat het 1 richting is, namelijk naar BUITEN toe voor hen die bagage hebben opgepikt. Mocht ie een rot-eind omlopen om weer binnen te komen.....
Rookverslaafden en vliegen..... best leuk amusement soms.
HEHE, nu overdrijf je ook wel een beetje...quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
Het is altijd kut om terug in Nederland te komen na vakantie. Dan valt ineens heel erg op hoe aso de meeste Nederlanders eigenlijk zijn. Je kunt in het buitenland wekenlang in de drukste steden verblijven zonder dat iemand ooit tegen je aanloopt, en nog voor je terug op Nederlandse bodem van het vliegveld af bent ben je al drie keer omver gelopen.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Okkie_ het volgende:
Gewoon NETJES blijven zitten MET je gordel vast, tot de lampjes uitgaan...
Die zitten er niet voor niets namelijk
Dikke Engelse kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Engelse kinderen die zich vervelen en gaan draaien waardoor ze tegen je rugleuning komen
alsof Amerikanen niet hard pratenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef leejow het volgende:
[..]
Dikke Engelse kinderen
AziatenAmerikanen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |