Naar mijn school bedoel je? Zo'n 2 uur reizen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Remco2002 het volgende:
Of ga met de fiets. Zover was het toch niet moemoe?
Zo speciaal is-ie dan ook weer niet dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:36 schreef moemoe het volgende:
Nu ben ik dus die speciale plek vergeten..
No, that other place moemoe, you knowquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naar mijn school bedoel je? Zo'n 2 uur reizen..
Naja heb het pas maandag nodig, maar toch, waar is dat ding..
*idee* TS, heb je sinds gisteren een beetje moeite met zitten?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Lijkt net m'n vader.Die legt dingen ook altijd op "speciale plekjes".
ah dus ik ben niet de enige die denkt dat kaboutertjes spullen verstoppen en weer terug leggen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja heel vaak.
Gek kan ik er van worden.
Hoewel ik soms haast denk dat er kabouterjes in mn huis zijn ofzo.
Want dan kan ik al mn speciale bewaarplaatsjes gaan nakijken ,het ligt er niet.
En dan even later weer wel.Terwijl ik echt goed heb gekeken.![]()
Maar mn geheugen laat me soms ook wel in de steek.Niet door ouderdom,om iemand alvast de mond te snoeren.![]()
Zijn wel handige tips, maar het zal erop neer komen dat ik mijn kamer opruim en het tegen kom ergens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:47 schreef Ghosty het volgende:
oplossing is simpel:
stap 1: bedenk alle normale plekken waar je het normaal zou laten en onthoud deze (of schrijf ze op)
stap 2: kijk op alle plekken die je niet hebt bedacht, dat zijn de speciale plekken
geen dank.
Ja, zoveel grasspietjes zou ik ook niet uit elkaar kunnen houden hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja heel vaak.
Gek kan ik er van worden.
Dat laatste doet 't bij mij ook goed. Kom ik ook vaak heel veel andere dingen tegen die ik al jaren kwijt was.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zijn wel handige tips, maar het zal erop neer komen dat ik mijn kamer opruim en het tegen kom ergens..
gelukkig weet je dat het nog in je huis ligt...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zijn wel handige tips, maar het zal erop neer komen dat ik mijn kamer opruim en het tegen kom ergens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |