abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36546523
Eigenlijk kijk ik 0,0 TV, maar er is 1 zender waar je me 's-nachts voor wakker kan maken: Sport1 (het vroegere Canal+). Dat keek ik nog altijd met zo'n ouderwetse, analoge Canal+ decoder. Werkte perfect.
Krijg ik me toch gisteren een brief in de bus van UPC, waarin ze doodleuk melden dat UPC per 1 april 2006 (dat is een fucking dag erna!) stoppen met het analoge signaal van Sport1! Dacht eerst dat het een 1 april grap was, en eerlijk is eerlijk, dat zou een geslaagde zijn, want ik kreeg zowat een hartverzakking.
Maar het mooiste moest nog komen. Ik bellen naar die ballentent, wat het alternatief was. 'Meneer, waarom maakt u zich zo druk, u kunt Sport1 ook ontvangen met de gratis MediaBox die u heeft ontvangen.' He? Wat? Ik heb helemaal niets ontvangen, paardenlul. 'Oh, wacht, digitale TV van UPC is nog niet beschikbaar in uw stad. Ja, dan wordt het een lastig verhaal'.

Een schotelset is inmiddels besteld, maar ik mis vanavond wel Barcelona - Real Madrid. Kan ik iedereen weer afbellen. Bedankt.

Conclusie: UPC, krijg een gezwel!
pi_36546752
Ik kan het nog wel ontvangen via digitale tv van Essent de vraag is hoe lang nog.

ot: kut voor je
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:00:30 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_36546798
Ik ontvang Sport1 zelfs gratis momenteel .
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_36546873
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Butra het volgende:

Een schotelset is inmiddels besteld, maar ik mis vanavond wel Barcelona - Real Madrid. Kan ik iedereen weer afbellen. Bedankt.
Tip: In een Irish pub kan je dit soort wedstrijden meestal wel zien.
pi_36546908
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:03 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

eerder in een spaanse pub denk ik
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:05:25 #6
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_36546917
ik vind m wel geinig

1 april
pi_36546938
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:03 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Das wel een goeie ja. Straks eens ff rondbellen, die pot wil ik gewoon niet missen.
pi_36546958
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:04 schreef Homdeck het volgende:

[..]

eerder in een spaanse pub denk ik
Waarschijnlijk ook. Maar in een Irish Pub staat Sky Sports altijd op en aangezien de Engelsen meestal overdag voetballen....

Geen dank verder
Oh wacht, jij bent niet de TS.
pi_36549671
http://tweakers.net/nieuw(...)ntvangst-bekend.html

19 euro voor Sport 1 en Film 1 in HD.
Ich bin der Führer.
pi_36550658
ik heb dus die zelfde brief gehad deze week,en idd vandaag geen signaal meer van film1/sport1

want als het goed is heeft upc media canal+ een tijd terug gekocht,omgedoopt naar film1/sport1,tot nu toe is er dan weinig aan de hand.

maar om het analoge signaal dan van de kabel te halen en achter hun digitale tv te zetten vind ik schandalig,gewoon om zieltjes te winnen natuurlijk.

jammer dat film1/sport1 niet meer is,maar upc digital komt er hier niet in.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_36550801
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:39 schreef the_contract_killer het volgende:
ik heb dus die zelfde brief gehad deze week,en idd vandaag geen signaal meer van film1/sport1

want als het goed is heeft upc media canal+ een tijd terug gekocht,omgedoopt naar film1/sport1,tot nu toe is er dan weinig aan de hand.

maar om het analoge signaal dan van de kabel te halen en achter hun digitale tv te zetten vind ik schandalig,gewoon om zieltjes te winnen natuurlijk.

jammer dat film1/sport1 niet meer is,maar upc digital komt er hier niet in.
Precies mijn gedachte. Ik vind het een schofterige manier van klanten werven voor je digitale aanbod. Niet dat ik hun digitale service zou overwegen, maar het is gewoon bezopen dat ze geen alternatief bieden in mijn woonplaats.
pi_36554881
Dat is goed nieuws. Als de analoge canal+ verdwijnt komt er meer ruimte vrij voor zenders die wél goede programma's uitzenden.
Ik kan je upc-digital aanbevelen, ik was daar ook eerst pessimistisch over, ik heb nog overwogen om de mediabox niet aan te nemen van de postbode, maar ik ben blij dat ik het nu heb.

O, wacht, in jouw regio is nog geen digitale televisie.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:51:51 #13
12211 VissieKieker
 Going down...
pi_36555741
sport..
pi_36582213
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:51 schreef VissieKieker het volgende:
sport..
damestennis is wel leuk