Dat vind ik arrogant.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zou het gewoon vertellen aan je vriendin
wie weet wat meneer nog allemaal meer uitvoerd?
dit is echt niet goed voor die vriendin
dat ze eigelijk voor de gek gehoude wordt.
gewoon met haar over hebben
want zo kan het niet verder
he das mijn topic!!! (zie fuckbuddie wie heeft? deel II)quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef vbmot het volgende:
Misschien kun je hun relatie redden door regelmatig seks met hem te hebben. Zolang de relatie verder goed is en zij van niks weet. Hij is z'n frustratie kwijt, zij hoeft geen seks met hem te hebben en jij hebt er een neukertje bij.![]()
Gewoon.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:56 schreef Gstyles het volgende:
hallo waarom ben ik gebanned
ik geloof dat jij het niet helemaal begrepen hebtquote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef HenryHill het volgende:
Where does your allegiance lie?
Tuurlijk is het tof om leuk gevonden te worden door een 'bezette' kerel, en tuurlijk is het niet tof om je beste vriendin achter haar rug om te flessen. Maar zelfs als jullie elkaar wel leuk vinden, dan kan je er nog niet maximaal van genieten, omdat je weet dat je je beste vriendin daarmee ontzettend pijn doet. En zij waarschijnlijk vanaf dat moment een ontzettende tyfushekel aan je heeft en geen mogelijk onbenut zal laten om jou zwart te maken.
Dus: is dit je allemaal waard, of hou je toch liever een goede vriendin?
Thank you. Nou jij weer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef zwartedoos het volgende:
Nou ik heb hem natuurlijk nooit verteld dat als hij vrijgezel zou zijn dat ik misschien wel geinteresseerd zou zijn
(...)
Maar het is dus niet echt een goede vriendin.
ik lees nergens dat ik het tof zou vinden dat hij achter haar rug om smsjes naar mij stuurt??quote:
Maar het lijkt er zo wel op dat wanneer je morgen hoort dat ze het uit hebben gemaakt jij accuut met hem de koffer in zou duiken.quote:Op zondag 2 april 2006 11:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik lees nergens dat ik het tof zou vinden dat hij achter haar rug om smsjes naar mij stuurt??
nou dan heb ik het niet goed uitgelegd. Hij is wel leuk ofzo maar ik zou er geen relatie mee willen hebben. Wil op dit moment ook helemaal geen relatie, heb andere dingen aan mn hoofd. En voor de sex hoef ik het ook niet te doen, daar ben ik al in voorzienquote:Op zondag 2 april 2006 11:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar het lijkt er zo wel op dat wanneer je morgen hoort dat ze het uit hebben gemaakt jij accuut met hem de koffer in zou duiken.
Overigens lijkt het me voor haar zelfbeeld beter dat ze er eerder in plaats van later achter komt dat het vriendje niet helemaal netjes is.
als het me niks zou interesseren had ik dit topic niet geopend...maar ik vind het een goed idee om hem idd te zeggen dat als hij ermee doorgaat ik het aan haar vertel.quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
Het is in dit verhaal niet zo dat jij er verder niets mee te maken hebt. Hij stuurt tenslotte die sms-jes naar jou. En in welke klasse je de vriendschap met haar ook indeelt; ze ís wel een vriendin van je.
Wil je het haar toch niet vertellen, dan zou je ervoor kunnen kiezen hem duidelijk te maken dat, wanneer hij ermee doorgaat, je het haar gaat vertellen. Kun je nog altijd zien of je daad bij woord voegt.
Persoonlijk vind ik namelijk dat je jezelf wel erg makkelijk tot geen partij in deze benoemt, terwijl je dat dus wel bent.
dat is idd het ergste wat je kan gebeuren vind ik. ontzettend bedrogen worden en er dan ook nog via via achter moeten komenquote:Op zondag 2 april 2006 13:08 schreef Xanthe het volgende:Dat heeft me meer pijn gedaan en een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen gegeven dan het feit dat hij niet te vertrouwen was.
Ik ben er niet via via achter gekomen , maar heb m ons bed betrapt met een ander. Daarna was het ook meteen over. Pas een jaar later hoorde ik van een aantal anderen dat het in de kroeg waar hij werkte ook regelmatig voorkwam dat hij met andere meiden stond te zoenen en dat ze zelfs van 2 meiden wisten dat hij ook met ze naar bed ging. Daardoor vind ik het dus belangrijk om zo'n meid (of jongen) bij wie dit gebeurd op de hoogte te brengen. Het zijn vaak de types die niet zullen veranderen en waar je uiteindelijk alleen maar diep ongelukkig word en je tijd hebt verdaan.quote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef The6thgate het volgende:
[..]
dat is idd het ergste wat je kan gebeuren vind ik. ontzettend bedrogen worden en er dan ook nog via via achter moeten komen
ok overtreffende trapquote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik ben er niet via via achter gekomen , maar heb m ons bed betrapt met een ander.
Mijn idee. Tot nu toe heb je het prima gedaan, naar mijn idee. De boot afhouden als je vindt dat je het niet kunt maken. Wil je hem laten stoppen, zeg dan dat je het de volgende keer aan haar zult vertellen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:46 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertellen want dan kwets je haar en wordt ze alleen maar nog onzekerder!!! Ik zou wel bij die kerel dreigen, dat als ie hiermee doorgaat, dat je het dan aan haar vertelt....
Je bent gewoon een hypocriete achterbakse doos die in de ontkenningsfase zit. Je vind hem gewoon leuk, maar bent bang dat je daardoor je stapmaatje verliest. 'T zou je zelf een keer moeten overkomen, dan krijg je denk ik een compleet andere kijk op deze materie.quote:Op zondag 2 april 2006 12:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou dan heb ik het niet goed uitgelegd. Hij is wel leuk ofzo maar ik zou er geen relatie mee willen hebben. Wil op dit moment ook helemaal geen relatie, heb andere dingen aan mn hoofd. En voor de sex hoef ik het ook niet te doen, daar ben ik al in voorzien![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hypocriete achterbakse doos die in de ontkenningsfase zit. Je vind hem gewoon leuk, maar bent bang dat je daardoor je stapmaatje verliest. 'T zou je zelf een keer moeten overkomen, dan krijg je denk ik een compleet andere kijk op deze materie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |