Een productieve dag, dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de keuken geverfd.
Ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je illusies koesteren?
Ik bedoel, is een illusie nog een illusie als je weet dat de illusie een illusie is?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Je komt als geroepen. Nu hoef ik DOE2 niet alleen achter te laten.
'Een illusie koesteren'. Het staat gewoon in Van Dale. 'Droombeeld' is een synoniem van dit type illusie. En dromen zijn niet altijd bedrog.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je illusies koesteren?
Ik bedoel, is een illusie nog een illusie als je weet dat de illusie een illusie is?
Mooi, scheelt mij weer uitleg. Want daar ben ik niet zo goed in. Als ik iets zo vind, dan is dat gewoon zo. Het voelt gewoon zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Een illusie koesteren'. Het staat gewoon in Van Dale. 'Droombeeld' is een synoniem van dit type illusie. En dromen zijn niet altijd bedrog.
Jij maakt je tandarts ook niet echt rijk en gelukkig he!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mensen, ik ga m'n tanden poetsen
Zo, die kunnen jullie bijschrijven in map van 'nutteloze mededelingen'
Nou, een tandenpoetsbeurt met dodelijke afloop schijnt vrij zeldzaam te zijn heb ik horen vertellen...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
De vraag is of je daarna nog terugkomt, AR.
Nou, van wat ik haar betaald heb de laatste keer kan ik een jaar lang melk drinkenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij maakt je tandarts ook niet echt rijk en gelukkig he!
In Amerika schijnen ze stikkertjes op de tandenborstels te plakken: 'doorslikken is dodelijk'quote:Op donderdag 6 april 2006 22:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, een tandenpoetsbeurt met dodelijke afloop schijnt vrij zeldzaam te zijn heb ik horen vertellen...
Ik ook van jou Do2quote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bijdehandje!
Misschien was ze nog een plekje vergeten in de keuken, en is ze de muren aan het bijwerken met een verfkwast.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar is Claudia?
Die is toch niet een of ander diep filosofisch antwoord aan het geven, ofzo, he?
Was jij niet de optimist???quote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je komt niet terug, dus.
Ik hoop het, ik lees ze altijd graag!!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar is Claudia?
Die is toch niet een of ander diep filosofisch antwoord aan het geven, ofzo, he?
Nee, die vergeet geen plekjes...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien was ze nog een plekje vergeten in de keuken, en is ze de muren aan het bijwerken met een verfkwast.
Ja, ook een optimist heeft zijn grenzen, hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Was jij niet de optimist???
Hmm, dit geeft te denken...
Dat je denkt dat het dan meevalt maakt je een optimist wat mij betreftquote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ga meestal van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen.
Ben ik dan een pessimist?
Als ik op een muur zit, ik val, en de muur valt mee... dan ben ik geen optimist, toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alleen optimisten gebruiken de term 'meevallen' in positieve zin, wyccie.
Ik denk nu aan een groot ei.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik op een muur zit, ik val, en de muur valt mee... dan ben ik geen optimist, toch?
Op uw gezondheid!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan pak ik er een biertje bij.
Nee, dan ben je een dode optimist.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik op een muur zit, ik val, en de muur valt mee... dan ben ik geen optimist, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |