Godver. Nu heb ik niet alleen lelijk taalgebruik, maar ook nog eens een aantoonbaar gebrek aan zoektalent. Het wordt steeds erger vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Het is overigens niet fout, maar lelijk.
Ze heeft naast deze Nederlandse vocabulaire, ook nog eens een Engelse vocabulaire die bijna net zo groot is..quote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Claudia, wat is je vocabulaire toch rijkelijk gevuld met woorden die ik niet ken.
Ik vraag me af of ik me daar ook aan kan troosten, nou, in ieder geval, ik troost me wel aan de gedachte dat jij weer andere dingen weetquote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze heeft naast deze Nederlandse vocabulaire, ook nog eens een Engelse vocabulaire die bijna net zo groot is..
Ik troost me altijd maar met de gedachte dat ik weer andere dingen weet![]()
We hebben het hier toch over jazz? En dan geen Mingus noemen? Geen Coltrane? Geen Dexter Gordon? Geen Herbie Hancock, geen Miles Davis? Geen Dave Brubeck?quote:Op zondag 2 april 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder dan de meeste bekende namen kom ik niet. Ella Fitzgerald, Louis Armstrong, Count Basie, Miles Davis, Billie Holiday etc.
Er zijn er zo veel.
Miles Davis heeft Erik genoemd zodiakk...quote:Op zondag 2 april 2006 13:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over jazz? En dan geen Mingus noemen? Geen Coltrane? Geen Dexter Gordon? Geen Herbie Hancock, geen Miles Davis? Geen Dave Brubeck?
Overigens is jazz echt niks voor Claudia_x (dat weet Claudia_x ook wel).
Pfffffff. Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen met mijn zondagmiddag.quote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Miles Davis heeft Erik genoemd zodiakk...
En hij voegde er al aan toe dat er zoveel zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |