En zo niet, lieve Heer, stop 't er in.quote:Op zondag 2 april 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Wie een gore kankerteef is, moet als zodanig betiteld worden. Dat staat buiten kijf.
Sterker: volgens mij staat dat in de grondwet.
Dan liegen we het de grondwet in. NOEM HEM LANG GENOEG EZEL EN HIJ ZAL BALKEN.quote:Op zondag 2 april 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat ik dat niet helemaal zeker weet, hoor.
Dat heb ik ook al meerdere malen gedaanquote:Op zondag 2 april 2006 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ach, het klinkt wel leuk toch, spreek het eens uit: toest
quote:Op zondag 2 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Dat je met je middelvinger je anus seksueel stimuleert.
En dat dan een week lang!
Sorry, Erik. Dan heb ik je post volledig verkeerd geïnterpreteerd.quote:
Nu kan ik me er overheen zetten. Al begrijp ik je misopvatting.quote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, Erik. Dan heb ik je post volledig verkeerd geïnterpreteerd.
Mijn excuses voor de eventueel geleden emotionele schade...
Vandaag heb ik een slechte dag qua taal. Ik ben me ervan bewust.quote:Op zondag 2 april 2006 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Typo... misopvatting...
Wat praat je toch lelijk, Tha_Erik.
Ik breng weer graag emotionele schade toe.
Iedereen heeft zijn slechte momenten. Broer zegt 'als zodanig', ik heb jaren geleden 'draconisch' eens verkeerd gebruikt.quote:Op zondag 2 april 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag heb ik een slechte dag qua taal. Ik ben me ervan bewust.
Jezus. Echt? Dat moet ik terugzoeken. En ik weet nu al: ik was dronken. Heel. Erg. Dronken.quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Broer zegt 'als zodanig'
Wat heb jij overigens een fijne ondertitel en signature.quote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef broer het volgende:
Jezus. Echt? Dat moet ik terugzoeken. En ik weet nu al: ik was dronken. Heel. Erg. Dronken.
Daar was niet echt héél veel voor nodig, hè?quote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu kan ik me er overheen zetten.
Het zat me natuurlijk niet echt dwars, behalve het feit dat typefouten zo zwaar aangerekend worden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef broer het volgende:
[..]
Daar was niet echt héél veel voor nodig, hè?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je me in het ootje neemt.
Zelfkennis is een groot goed.quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wat heb jij overigens een fijne ondertitel en signature.
O, gelukkig. Ik was al bang dat ik hier vijanden zat te maken. En iedereen weet: je moet geen vijanden maken op het internet. Daar wordt het allemaal niet leuker van.quote:Op zondag 2 april 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zat me natuurlijk niet echt dwars
Het is overigens niet fout, maar lelijk.quote:Op zondag 2 april 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Wie een gore kankerteef is, moet als zodanig betiteld worden. Dat staat buiten kijf.
Sterker: volgens mij staat dat in de grondwet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |