quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
Die brotherhood betrayed missie loopt bij mij niet zoals die moet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo

Restoration is dan ook vooral bedoeld voor echte mages, bij mij voegt m'n huidige heal spell een aanzienlijke hoeveelheid toe aan m'n HP bar. Ik heb dan ook maar weinig. Ik moet gewoon grotendeels buiten range blijven, maar word ik toch aangevallen dan heal ik me gewoon op die manier. Potions dat is niet te betalen, en om nou constant naar ingredienten te zoeken......quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben ook niet echt onder de indruk van de Restoration lijn inderdaad. Duurt echt gigantishc lang voor je er uberhaupt een puntje bijkrijgt en effectief zijn de spells totaal niet.![]()

quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Thanks.. ik heb hem inmiddels.. moest wel dagboek meenemen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() The truth was in here.
The truth was in here.

Leuk dat je dat juist hier komt vertellen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu officieel 2 jaar op Fok!

quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leuk dat je dat juist hier komt vertellen.![]()
Ik hb het zo juist weer even gezien, en het begint steeds meer te jeuken..![]()

Zat ik toch mooi in de buurt, bedankt iigquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef H.Flick het volgende:
Muntje: waarde
Veertje: gewicht
Schild: kracht (dus attack bij wapens en defence bij armor)
Hartje: conditie

Dankuquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:33 schreef Migwi het volgende:
Ja dat kan gewoon

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |