Mages guild, kost wel absurd veel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk zal ik het vanzelf wel een keer tegenkomen. Maar mijn zward heeft wat bijwerkingen, dat is alleen maar mooi maar de charge statnou op 0 dus werken de bijwerkingen niet meer. Kan ik dat ergen weer opladen?
Ja, ik heb er ook 40 active ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
EensIk krijg de questen niet eens weggewerkt... probeer eens de stad te verlaten ofzo
Kan je zelf met opgeladen soul gems doen (raad ik niet aan) of je kunt naar een mages guild gaan en daar is altijd iemand die magical items kan chargen. En dat kan je bij de duurste items een hoop geld gaan kosten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk zal ik het vanzelf wel een keer tegenkomen. Maar mijn zward heeft wat bijwerkingen, dat is alleen maar mooi maar de charge statnou op 0 dus werken de bijwerkingen niet meer. Kan ik dat ergen weer opladen?
Bij het eerste magische item dat ik vond kostte het me al meer dan 1000 goldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook 40 active ofzo
[..]
Kan je zelf met opgeladen soul gems doen (raad ik niet aan) of je kunt naar een mages guild gaan en daar is altijd iemand die magical items kan chargen. En dat kan je bij de duurste items een hoop geld gaan kosten.
wtf?! Ik heb nog steeds dat eerste paard dat je tijdens de main quest krijgt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wow, een dood paard.
Ik zit aan m'n 11e
Ik zit dus tegen een kostenpost van 55.000 aan te kijken
Overigens feli met je vampire cure
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Heintje het volgende:
MS bellen dan he.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik doe dat net, zegt zo'n dom wicht dat je niet langer dan 5 uur achter elkaar mag gamen anders kan je spel/360 kapot gaan.
Helemaal gestoord geworden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |