ik ren sneller dan iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
quote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Woutervn het volgende:
Misschien kan iemand mij helpen met het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]I know, ik heb hem dus ook gevonden, maar in de quest staat dus nog steeds dat ik hem moet overtuigen mij te helpen. Als ik trouwens pursuade op hem doe dan is ie maxed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe, ik heb mijn agility op 100quote:Op maandag 3 april 2006 10:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ren sneller dan iedereenmijn speed zit op de 90
quote:I got pretty bored once I so I saved my game and then went to bribe ever citizen in the Town west of the Imperial city, then I attacked a guard. Whoops, riot. Citizens and armed guards clashed, many died, but at the end the count's castle had been stormed by the town in a bloody uprising, so I went in and killed the remaining guards, and lured the count out into the courtyard to watch him get lynched by the angry mob. Too bad he's smarter thent that, after getting pumpled and knocked out once he snatched a dead guard's sword from the ground and started hacking away at the crowd. It was so damn funny, by the time I took him out with my bow the city had been vitrually wiped out with every guard and most of the citizens dead in the streets and castle couryard.
Bij een Chapel met de priests pratenquote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Goed, nog maar een keer dan. Hoe start je de quest tegen vampirisme?![]()
Je stond denk ik op stealth mode en dan pickpocket je hemquote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef Jajong het volgende:
Verdeurie, wel even wennen aan controls, wil ik met de baas van de Arena praten, dus ik klik erop.. "By the Nine blablabla" en slaan ze me met zijn allen dood. En ook pak ik een appel uit een huisje, kom ik in de stad word ik opgepakt.
. Ze moeten me wel steeds hebben
.
Ja dat heb ik ook wel eens gehad en dat ook nog met iemand uit mijn guildquote:Op maandag 3 april 2006 13:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je stond denk ik op stealth mode en dan pickpocket je hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nee, ik hakte in ze oogquote:Op maandag 3 april 2006 13:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je stond denk ik op stealth mode en dan pickpocket je hem
Ja,... het werkt meteenquote:Op maandag 3 april 2006 13:25 schreef Heintje het volgende:
Is het spel eigenlijk een beetje te spelen op de 360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |