Kan je de prijzen van die velletjes er ook in zetten?quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gedaan!
Als TS dit tenminste ook goed vindt
Vandaag aangeschaft, 4,24 voor buiten Europa en 3,45 voor binnen Europaquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je de prijzen van die velletjes er ook in zetten?![]()
Gewoon vermenigvuldigen met 5quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je de prijzen van die velletjes er ook in zetten?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:42 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag lag mijn eerste kaartje in de brievenbus!Van inkie1010!
![]()
Dankjewel!
Ik beschrijf doorgaans wat er op de kaart te zien is, en misschien wat meer als ze naar dingen vragen die niet al in mijn profiel staan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:26 schreef MaxB het volgende:
Wat zetten jullie nou in het algemeen op een kaartje? Ik probeer altijd wel een beetje in te spelen op de hobbies of interesses van die persoon maar soms lul ik ook maar gewoon wat over macedonie
Wanneer heb je hem gepost? Ik kan de datum niet lezen namelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]![]()
Wat cool! Dat is dan snel gegaan!!
Ik had ook een keer een omaquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:46 schreef brighton het volgende:
Weer twee adressen aangevraagd...een 18-jarig meisje in Finland en een Oma met 7 kleinkinderen in de VS....wat een contrast
slome duikelaar dan, als je het voor elkaar krijgt om merdere weken nodig te hebben om nederland te zienquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk heeft er weer iemand mijn kaartje ontvangen
En dame uit de US bedankte me, en vertelde me dat ze een paar weken in Nederland heeft gebackpakked!
Ik mik er wat informatie over NZ op, dat het hier helemaal geweldig is e.dquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:26 schreef MaxB het volgende:
Wat zetten jullie nou in het algemeen op een kaartje? Ik probeer altijd wel een beetje in te spelen op de hobbies of interesses van die persoon maar soms lul ik ook maar gewoon wat over macedonie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |